Msykes (oregistrerad) Postat 22 april 2004 Postat 22 april 2004 HĂ€r Ă€r en liten presentation av mig om nĂ„gon Ă€r intresserad. Jag dyker upp under namnet Msykes i forumet. Bakom detta namn stĂ„r, eller snarare sitter en man som fastnat framför datorn och den fantastiska vĂ€rld som öppnade sig tack vare den. Musikaliska erfarenheter Ă€r bl.a. ett antal Ă„rs turnerande som dansbandsgitarrist. HĂ„rdrocken har dock varit starkt prĂ€glande i mitt musikliv. För nĂ„gra Ă„r sedan, alldeles för sent, blev mitt musikskapande helt inriktat pĂ„ techno/dance-genren. Ăven om jag lugnat ner mig lite pĂ„ den fronten och slĂ€ppt fram lite annat, sĂ„ Ă€r fortfarande denna genre dominerande. Jag Ă€r rĂ€tt ny i genren och Ă€ven om jag nu börjar kĂ€nna mig rĂ€tt trygg med tekniken, Logic, mjukvarusyntar, plugins, m.m., sĂ„ finns det sĂ„ otroligt mycket mer att lĂ€ra sig. Förhoppningsvis kan vi utbyta mycket idĂ©er med varandra i detta forum. Om nĂ„gon vill kan ni lyssna pĂ„ lite av min trevande försök i technogenren pĂ„ www.electromancer.com dĂ€r jag finns under namnet MTECH. Vi hörs!
tordA Postat 22 april 2004 Postat 22 april 2004 HiYA đ HĂ„rdrock var det !!! (jag höll pĂ„ att hamna i ett dansband pĂ„ 70'talet, men jag klev av)
Plus o Minus Postat 23 april 2004 Postat 23 april 2004 ja, nĂ„gon techno hittade jag inte pĂ„ siten ... men du Ă€r vĂ€lkommen iaf đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.