Jump to content
Annons

Msykes

Recommended Posts

Msykes (oregistrerad)
Postat

HÀr Àr en liten presentation av mig om nÄgon Àr intresserad.

Jag dyker upp under namnet Msykes i forumet. Bakom detta namn stÄr, eller snarare sitter en man som fastnat framför datorn och den fantastiska vÀrld som öppnade sig tack vare den.

Musikaliska erfarenheter Àr bl.a. ett antal Ärs turnerande som dansbandsgitarrist.

HÄrdrocken har dock varit starkt prÀglande i mitt musikliv.

För nĂ„gra Ă„r sedan, alldeles för sent, blev mitt musikskapande helt inriktat pĂ„ techno/dance-genren. Även om jag lugnat ner mig lite pĂ„ den fronten och slĂ€ppt fram lite annat, sĂ„ Ă€r fortfarande denna genre dominerande.

Jag Àr rÀtt ny i genren och Àven om jag nu börjar kÀnna mig rÀtt trygg med tekniken, Logic, mjukvarusyntar, plugins, m.m., sÄ finns det sÄ otroligt mycket mer att lÀra sig.

Förhoppningsvis kan vi utbyta mycket idéer med varandra i detta forum.

Om nÄgon vill kan ni lyssna pÄ lite av min trevande försök i technogenren pÄ www.electromancer.com dÀr jag finns under namnet MTECH.

Vi hörs!

Annons

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.