Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

hittade en annons på blocket om en kyrka som skulle göra sig av med sin konsertflygel för att få plats med en orgel. En Ritmuller på 275 cm!! De ville ha bara ha 15000:- för de trodde att den skulle vara svår att bli av med.... När jag ringde var det redan flera som stod i kö. Sa att jag tog den osedd men försent.

Den såg fin ut på bild och enigt den fanns inga renoveringbehov. Även om man skulle helrenovera den (ca 10-15000:-) så är ju 25-30000:- skitbilligt för en sån här flygel. Kommer dock nog att vänta att köpa flygel till våren då jag antagligen ändå inte är hemma under vintern men de har verkligen rasat i pris.

Redigerat av Audiorent
Annons
Postat (redigerat)

Öh...😏 ok tack för infon!? :rolleyes:

Jag missade bussen imorse, kostade mig 250 pix i taxiresa. 😳😕

Redigerat av djonas
Postat

Mmm... Jag förmedlade en affär mellan två av mina vänner (som inte kände varandra) på en 1962 3-lagers sunburst Fender Stratocater (första med syncronized Tremolo-stall tydligen) med serienummer 87, orginal tweedcase med orginalsträngar etc.. för 1000:- samt en billig Gibsonkopia i byte!!!

Gissa vad den var värd? 😱

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.