wardrobemusic Postat 26 oktober 2005 Postat 26 oktober 2005 Hej pĂ„ er alla dĂ€rute ! TĂ€nkte bara snabbt kladda ner vem f-n jag Ă€r .... och en gĂ„ng i tiden var đ Mitt namn Ă€r Jens. Född i SkellefteĂ„ 1974 & hĂ„ller sedan dess stenhĂ„rt pĂ„ hockeylaget SkellefteĂ„ AIK .... det finns bara ett AIK !!! Finns det fler AIK fans dĂ€rute, sĂ„ kan jag informera om att jag skrev kampsĂ„ngen Go ! AIK till sĂ€songen 2004 ! Hör av er sĂ„ kanske jag lĂ€gger upp den đ Flyttade sedan till Dalarna & Falun, dĂ€r jag ett gĂ€ng Ă„r senare spelade bas med bandet Sound Explosion, som slĂ€ppte tvĂ„ singlar 91 & 92 .... NĂ„gra Ă„r senare plockade vi ihop delar av bandet igen döpte oss till D-Club & stack till Rhodos för att vara husband pĂ„ legendariska Rock Box. Körde 4 set om dagen i ett halvĂ„r .... puh fy fan vad jobbigt .... men oj sĂ„ lĂ€rorikt ! Sedan fortsatte vi att turnĂ©ra Sverige runt med samma band till slutet av 1998, dĂ„ jag slutade & stack ivĂ€g utomlands igen .... Har nĂ€mligen jobbat hela mitt liv i resebranschen (Hotell 33, Ving, Sunwing osv) Bandet D-Club fortsatte till slutet av 2004 med bland annat tvĂ„ Ă„r som husband pĂ„ SnĂ€ck, Gotland. Idag Ă„terfinns nĂ„gra av dessa gamla kumpaner i bandet Prey. Lyssna pĂ„ deras hemsida, grymt bra 80-tals hĂ„rdrock. Prey Official Website 99 flyttade jag till Stockholm och dom senaste Ă„ren har jag jobbat som steward pĂ„ bla Premiair/My Travel Airways - Sterling - Fly Nordic för att nu (till sist) jobba för SAS i Köpenhamn. Har under denna tid byggt upp min hemstudio & skrivit en del "populĂ€r musik", mest för att stilla mitt musikaliska beroende, men naturligvis finns det större visioner. Att det inte har hĂ€nt sĂ„ mycket dom senaste Ă„ren kan förklaras med att jag & min sambo fick en underbar liten son vid namn Jonathan. Detta i kombination med att vi flyttade till Höllviken, SkĂ„ne med efterföljande mĂ„nader av husrenovering. Sitter i skrivande stund och vĂ€ntar pĂ„ min nya Frost ACM, samt diverse Spectrasonics moduler. Sen jĂ€vlar blir det Ă„ka av .... Wardrobe Music ... hmm jo det var nĂ€mligen sĂ„ att jag faktiskt satt i en garderob och producerade under min tid i Stockholm, dĂ€rav namnet ! Saludos / Jens
Gote Postat 27 oktober 2005 Postat 27 oktober 2005 Ciao Benvenuti!! VĂ€lkommen till forumet och till SkĂ„ne! đ
Lundin Postat 27 oktober 2005 Postat 27 oktober 2005 VÀlkommen hit Jens.. till slut. Hoppas förvÀntningarna och mÄlen blir uppnÄdda nu nÀr du tagit tag i det igen.
Antevante Postat 27 oktober 2005 Postat 27 oktober 2005 Sitter i skrivande stund och vĂ€ntar pĂ„ min nya Frost ACM Lyllo ! VĂ€lkommen.. đ
pwayne Postat 28 oktober 2005 Postat 28 oktober 2005 VĂ€lkommen och tack för en just presentation. Lycka till med ACM:en och Spectrasonic! đ±
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.