Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej pÄ er alla dÀrute !

TĂ€nkte bara snabbt kladda ner vem f-n jag Ă€r .... och en gĂ„ng i tiden var 😛

Mitt namn Àr Jens. Född i SkellefteÄ 1974 & hÄller sedan dess stenhÄrt pÄ hockeylaget SkellefteÄ AIK .... det finns bara ett AIK !!!

Finns det fler AIK fans dÀrute, sÄ kan jag informera om att jag skrev kampsÄngen Go ! AIK till sÀsongen 2004 !

Hör av er sĂ„ kanske jag lĂ€gger upp den 😉

Flyttade sedan till Dalarna & Falun, dÀr jag ett gÀng Är senare spelade bas med bandet Sound Explosion, som slÀppte tvÄ singlar 91 & 92 .... NÄgra Är senare plockade vi ihop delar av bandet igen döpte oss till D-Club & stack till Rhodos för att vara husband pÄ legendariska Rock Box. Körde 4 set om dagen i ett halvÄr .... puh fy fan vad jobbigt .... men oj sÄ lÀrorikt !

Sedan fortsatte vi att turnéra Sverige runt med samma band till slutet av 1998, dÄ jag slutade & stack ivÀg utomlands igen .... Har nÀmligen jobbat hela mitt liv i resebranschen (Hotell 33, Ving, Sunwing osv)

Bandet D-Club fortsatte till slutet av 2004 med bland annat tvÄ Är som husband pÄ SnÀck, Gotland. Idag Äterfinns nÄgra av dessa gamla kumpaner i bandet Prey. Lyssna pÄ deras hemsida, grymt bra 80-tals hÄrdrock. Prey Official Website

99 flyttade jag till Stockholm och dom senaste Ären har jag jobbat som steward pÄ bla Premiair/My Travel Airways - Sterling - Fly Nordic för att nu (till sist) jobba för SAS i Köpenhamn.

Har under denna tid byggt upp min hemstudio & skrivit en del "populÀr musik", mest för att stilla mitt musikaliska beroende, men naturligvis finns det större visioner.

Att det inte har hÀnt sÄ mycket dom senaste Ären kan förklaras med att jag & min sambo fick en underbar liten son vid namn Jonathan. Detta i kombination med att vi flyttade till Höllviken, SkÄne med efterföljande mÄnader av husrenovering.

Sitter i skrivande stund och vÀntar pÄ min nya Frost ACM, samt diverse Spectrasonics moduler. Sen jÀvlar blir det Äka av ....

Wardrobe Music ... hmm jo det var nÀmligen sÄ att jag faktiskt satt i en garderob och producerade under min tid i Stockholm, dÀrav namnet !

Saludos / Jens

Annons
Postat

Ciao Benvenuti!!

VĂ€lkommen till forumet och till SkĂ„ne! 😛

Postat

VĂ€lkommen hit Jens.. till slut.

Hoppas förvÀntningarna och mÄlen blir uppnÄdda nu nÀr du tagit tag i det igen.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.