Jump to content
Annons

Jag bjussar på gratis inspelning


Mutz

Recommended Posts

Visste inte var jag skulle lägga denna tråden... Kanske under inspelning...

Tänkte att jag skulle bjuda på en gratis inspelningsdag för något band i deras replokal, som helst befinner sig inom ca 10mil ifrån Karlstad.

Musikstil kvittar jag gillar och har ganska bra kolla på det mesta.

Har enbart spelat in mig själv och mina band innan och är nu sugen på att spela in några andra. Så jag gör detta gratis för att jag ska få träna mig. Ev att jag vill ha soppa pengar om jag behöver åka lite.

Så hör av er om ni är sugna så bokar vi in någon dag. Svara här i tråden, pm, maila eller ring. Jag ger snabba på alla "ställen".

Tel:

0703-713356

matsl@bredband.net

Redigerat av Mutz
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Innan den här topicen går offtopic; trevligt initiativ! Är säker på att det finns gott om band som är ute efter att få sin demo inspelad billigt! Och det borde bli bra träning för dig själv också!

Själv har jag inget eget band, sitter mest och knåpar i min egna hemstudio :rolleyes:

/Daniel

Link to comment
Dela på andra sajter

Är inte GRATIS gott ??!! 😆

Problemet är väl att det är många här som redan har inspelningsmöjligheter, om du sätter upp lite lappar på gymnasier och musikaffärer i Karlstad så tror jag att väldigt många kommer att nappa.

Link to comment
Dela på andra sajter

Är inte GRATIS gott ??!!  😆

Problemet är väl att det är många här som redan har inspelningsmöjligheter, om du sätter upp lite lappar på gymnasier och musikaffärer i Karlstad så tror jag att väldigt många kommer att nappa.

word...

Karlstad är ju inte så stort heller och det kanske är svårt att få tag i folk här från forumet som bor i karlstad och vill spela in..

Så lappar på fritidsgårdar, skolor och musikaffärer är nog det bästa. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

maxmaxmax (oregistrerad)
INGEN!? 😱

Du är på ett studioforum. Gemensamt för oss borde väl vara att vi alla spelar in själva, och alltså redan har löst den biten.

Du kanske får fler träffar på GMF eller liknande?

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...