tordA Postat 24 oktober 2005 Dela Postat 24 oktober 2005 (redigerat) HelFETA pads behöver jag, vad rekommenderar du ? đ --edit-- glömde sĂ€ga: HĂ RDvara Redigerat 24 oktober 2005 av Rockfart Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
mancan Postat 24 oktober 2005 Dela Postat 24 oktober 2005 Hm...tja, om du har en mono/poly sĂ„ kan man ju göra Ă€ven Pads med den. Jag har en sjĂ€lv som jag brukar spela 3 och 4 klanger med ton för ton för att fĂ„ det dĂ€r analoga soundet. Ibland kör jag det genom en gitarrkombo ocksĂ„ för att fĂ„ det Ă€nnu mer levande. Digitala syntar Ă€r ju rĂ€tt sĂ„ stendöda tycker jag men det dĂ€r handlar ju en del om resurser. Dock blir rĂ€tt bra att blanda dem med ett analogt moster som typ Mono/polyn. Jag skulle sjĂ€lv vilja ha en analog bra pad maskin sĂ„ jag instĂ€mmer i din frĂ„ga...đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
tordA Postat 24 oktober 2005 TrĂ„dstartare Dela Postat 24 oktober 2005 hehe, det tar nog nĂ„gra mĂ„nader innan jag fattar hur allt hĂ€nger ihop i monopolen đđđ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
polardark Postat 24 oktober 2005 Dela Postat 24 oktober 2005 Vilken halvanalog 80-talssynt som helst borde vÀl funka hjÀlpligt till pads, tycker jag. Bara att vÀlja och vraka och leta reda pÄ den som Àr billigast och har vettig polyfoni. Ibland hÀnger det "feta" pÄ hur man spelar pÄ instrumentet ocksÄ. Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.