Danson Posted October 12, 2005 Share Posted October 12, 2005 LÅTNAMN: Jag slår till bollen ARTIST/GRUPP: Danson GENRE: pop LÅTLÄNGD: ca: 4min KOMPOSITÖR: Danson PRODUCENT: Danson EV. MEDVERKANDE: inga INSPELNINGSÅR: 2005 FORMAT: mp3 STORLEK: (?) STATUS: Färdig demo LÅTLÄNK:) soundclick.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eternal Posted October 12, 2005 Share Posted October 12, 2005 (edited) Byt avatar! Danabacken har ju redan den! 🙂 Skall lyssna på låten senare, när högtalarna funkar. Jag har nämligen strömavbrott nu! Edited October 12, 2005 by Eternal Link to comment Share on other sites More sharing options...
Falk Posted October 12, 2005 Share Posted October 12, 2005 Inte min påse nötter..men en bra punkrocklåt med känsla av Ebba.. 😆 ..även om det inte är min påse nötter så kände jag rycket inom mig...texten om en golfboll gör kanske låten en björntjänst..det borde vara något om "fel på samhället"..eller nått i den stilen..fast det är ju golf..tycker jag 🙂 ..gittaren som kommer in på slutet skär sönder lite granna tycker jag..försök hitta andra toner.. men..sammantaget en bra låt med gung i 😆 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danson Posted October 14, 2005 Author Share Posted October 14, 2005 Tack .... En kul låt som man knäckte på fyllan någon gång för länge sedan... 😉 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danson Posted October 14, 2005 Author Share Posted October 14, 2005 Byt avatar! Danabacken har ju redan den! 😉 Skall lyssna på låten senare, när högtalarna funkar. Jag har nämligen strömavbrott nu! Jag hade den först... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eternal Posted October 14, 2005 Share Posted October 14, 2005 Byt avatar! Danabacken har ju redan den! 😉 Skall lyssna på låten senare, när högtalarna funkar. Jag har nämligen strömavbrott nu! Jag hade den först... jaha men då så... Link to comment Share on other sites More sharing options...
eken Posted October 14, 2005 Share Posted October 14, 2005 grym låt.... den va rolig som fan... Göteborgskan gör ju sitt också!!! Trevlig låt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danabacken Posted October 14, 2005 Share Posted October 14, 2005 Ey! Min avatar!! 😉 Jag har ju den. 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danabacken Posted October 14, 2005 Share Posted October 14, 2005 Snälla Danson, byt. 🙂 ....Du får godis! 😉 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danabacken Posted October 14, 2005 Share Posted October 14, 2005 😉 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lill-Davve Posted October 14, 2005 Share Posted October 14, 2005 😉 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danson Posted October 14, 2005 Author Share Posted October 14, 2005 Snälla Danson, byt. 😉 ....Du får godis! 😉 Vad tyckte du om låten? Så funderar jag så länge på om jag skall byta ut den /Danson Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danabacken Posted October 14, 2005 Share Posted October 14, 2005 Snälla Danson, byt. 🙂 ....Du får godis! 😆 Vad tyckte du om låten? Så funderar jag så länge på om jag skall byta ut den /Danson Låter fan bra! Elgitarren är kanske lite för burkig(sänk mellanregister och höj upp bas och diskant, de skulle jag gilla), men rösten är däremot väldigt bra! Härlig text, Danson! "Jag slår till bollen, och den flyger sin väg"! Me likez! 😎 Bra låt! \Dana Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danson Posted October 16, 2005 Author Share Posted October 16, 2005 Snälla Danson, byt. 🙁 ....Du får godis! Vad tyckte du om låten? Så funderar jag så länge på om jag skall byta ut den /Danson Låter fan bra! Elgitarren är kanske lite för burkig(sänk mellanregister och höj upp bas och diskant, de skulle jag gilla), men rösten är däremot väldigt bra! Härlig text, Danson! "Jag slår till bollen, och den flyger sin väg"! Me likez! 😎 Bra låt! \Dana tack kul som bara den med musik..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danson Posted October 16, 2005 Author Share Posted October 16, 2005 Så Danabacken nu har du ensamrätt på din avatar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nad Posted October 17, 2005 Share Posted October 17, 2005 Rolig låt! Men "progressive rock"?? Hur hamnade den i den kategorin? 😱 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts