Jump to content
Annons

Perrra - In The Past (PeterJ Remix)


trancer

Recommended Posts

LÅTNAMN: In The Past

ARTIST/GRUPP: Perrra vs PeterJ

GENRE: Melodic Trance

LÅTLÄNGD: 3:05

KOMPOSITÖR: Perrra

PRODUCENT: PeterJ

EV. MEDVERKANDE: PeterJ

INSPELNINGSÅR: 2005

FORMAT: mp3

STORLEK: xxxx

STATUS: PREVIEW, SKISS

LÅTLÄNK: Perrra - In The Past (PeterJ Remix) PREVIEW

Här kommer en skiss på en av mina låtar, som denna gång är remixad av PeterJ, en polare till mig... Låten är väl i stort sett klar, men vet att han fortfarande rattar på den 😉

Give us som feedback!

/Perrra

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Medryckande. Huvudet nickade rätt bra där ett tag. Inget direkt överaskande annars. Problemet är att man hör sådana här låtar lite för ofta för att det skall fastna. Hantverket är det inget fel på. Tycker att det finns både djup, spridning, och bra förutsättningar i mixen, men intressefaktorn är alldeles för låg. Det måste hända något mer, måste finnas något mer som man kan fästa upp lyssnadet på, annars tycker jag bara att det försvinner in i en grå gogga av vardagstrance om du fattar vad jag menar. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Medryckande. Huvudet nickade rätt bra där ett tag. Inget direkt överaskande annars. Problemet är att man hör sådana här låtar lite för ofta för att det skall fastna. Hantverket är det inget fel på. Tycker att det finns både djup, spridning, och bra förutsättningar i mixen, men intressefaktorn är alldeles för låg. Det måste hända något mer, måste finnas något mer som man kan fästa upp lyssnadet på, annars tycker jag bara att det försvinner in i en grå gogga av vardagstrance om du fattar vad jag menar. 😆

Hej Trancer 😱 ..instämmer med Egghuvuds inlägg till fullo...lägga på ngn slags sång som sveper fram över låten..kanske..tror tom att du skulle kuna prova att dra ner på tempot o lägga på lite stråkar..testa..testa 😱 ..lycka till 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...