Jump to content
Annons

Vill du va med i TV!?!?!


whazy

Recommended Posts

Tja alla!!!

Hoppas allt e bra!

Jag kommer att börja jobba med en ny Tv-kanal under hösten.

Hela poängen med kanalen e att NI ska vara med i den!

Sitter du på demos, helst videor så får du gärna höra av dig!

Har du tillgång till kamera och redigeringsmöjligheter så kan du göra dn egen skivrecention, krönika etc!

Va inte blyga nu 😉

Maila på whazywhaz@gmail.com

//Kalle

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Kom gärna med lite mer information.

När nyregistrerade på musikerforum berättar om något nytt och fantastiskt som kan göra folk berömda brukar folk bli misstänksamma - och med all rätt.

Det finns många skojare i vår bransch.

Och det räcker med en tråd i ämnet. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Danny Cort (oregistrerad)
Det e en digitalkanal som heter Big Tv.

Lite GAMLA Z fast med mer tittare med i....typ!

//Kalle

Ojdå!

Har ni också studion i en gammal Fiat-verkstad?

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan tyvärr inte ge så mycket mer info för tillfället eftersom vi för tillfället håller på att bygga upp hela kanalen. Återkommer mer än gärna med info vid senare tillfälle!

Tanken e ju som sagt att NI SOM LÄSER DET HÄR ska vara en stor del av kanalens innehåll.

Om det känns bättre kan ni maila på ke@bigtv.com

Mvh

Kalle

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi är desperata efter exponering och är gärna med. Videon finns här: http://www.sevengates.se/toppage1.htm

Själva låten är ju från en "riktig" skiva, men videon är ett gediget hemmabygge (vilket nog knappast behöver påpekas... 😆).

Jag har hört att det bötläggs med straff att lägga upp sina videos i formatet WMV. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej....studion ligger inte i en fiatverkstad.

Den ligger mitt i stan och jag hoppas att många av er här kommer förbi någon gång 😆

Stan som i Stockholm?

En intressant grej oavsett, om man utgår från att du är seriös. Kan inte rå för viss skeptism, som DD skriver finns det många skojare i den här branschen.

Lite mer info hade gett lite mer seriöst intryck. 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi är desperata efter exponering och är gärna med. Videon finns här: http://www.sevengates.se/toppage1.htm

Själva låten är ju från en "riktig" skiva, men videon är ett gediget hemmabygge (vilket nog knappast behöver påpekas... 🥰).

Jag har hört att det bötläggs med straff att lägga upp sina videos i formatet WMV. 😄

Jotack... Tyvärr har jag inte hittat någon konverterare som kan göra om till t ex mpeg, utan att det antingen blir för stort, ljudet distar, inte funkar alls o s v. Någon som kan hjälpa månne?

Hemma har jag videon i en hel massa format, bl a en avi-fil som är nästan 700 MB stor. Den borde vara ok att konvertera ifrån? Fast nu är jag nog eklart lite OT...

Men Whazy, var videon ok?

Link to comment
Dela på andra sajter

En intressant grej oavsett, om man utgår från att du är seriös. Kan inte rå för viss skeptism, som DD skriver finns det många skojare i den här branschen.

Var inte så neggo, klart killen är seriös. 😛

Men Stockholm låter trist, jag har plats i mitt garage här i Falkenberg 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...