Kristofer Postat 21 september 2005 Postat 21 september 2005 CIAO BELLAS... ÄR DET NÅGON SOM HAR SMAKAT PÅ SOUNDCRAFT COMPACT 10???? MÅSTE KÖPA NY MIXER MEN INTE ALLT FÖR DYR... MIN GAMLA 80-TALARE BRAKA SÖNDER...SNYFT ... JOBBAR MEST MED DATA.. MEN ÄVEN VANLIGT PERCUSSION OXÅ.... !!!!!!! TAC KFÖR SVAR OCH PÅPEKAN.....' MVH kRISTOFER 🙁
JJRockford Postat 21 september 2005 Postat 21 september 2005 Jag har en och tycker att den är helt ok. Visserligen, skulle jag få göra om köpet hade jag nog plockat fram lite mer pengar och köpt t ex någon av Mackie's billigaste. Men det är inget jag går och grämer mig över direkt. Enkelt handhavande och helt ok ljud. Men man märker stor skillnad på preamparna i mixern jämfört med Alto-preampen jag har brevid (som även den är en budget-apparat). Däremot inte sagt att dom är dåliga. Kan jag skriva ja&nej på något mer sätt måntro? 🙂
alexfree Postat 22 september 2005 Postat 22 september 2005 bra vanlig budget mixer....duger till det mesta inom hobbyverksamheten tycker jag!!! i liknande stil som behringer tycker jag....kanske lite bättre på routingen...annars kvalitetsmässigt genomgod! =)
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.