Guest Staley Posted September 6, 2005 Share Posted September 6, 2005 Har planer på att införskaffa ett Focusrite Saffire till min Powerbook. Därför skulle det vara bra att få höra ett utlåtande från någon som använder ljudkortet. Någon som vet om det är någon test av kortet i kommande Studio-tidning? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Posted September 6, 2005 Share Posted September 6, 2005 de testade kortet i den senaste utgåvan av Future Music tror jag det var, och fick ganska bra betyg vad jag kommer ihåg. kan kolla lite närmre när jag kommer hem... smiles, ~ f vatten, livets dryck Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Stålbröst Posted September 6, 2005 Share Posted September 6, 2005 Vi har ett ex i testlabbet just nu. Testet kommer du att hitta i nummer 9, där vi dessutom jämför Saffire med cirka 14 andra ljudkort i samma prisklass! /Mats Link to comment Share on other sites More sharing options...
Linus Posted September 6, 2005 Share Posted September 6, 2005 https://www.studio.se/index.php?showtopic=12883 😱 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts