Utan Namn Postat 6 april 2004 Dela Postat 6 april 2004 Någon som kan rekommendera en skjysst multieffekt för ca 2000-3000 kr? Begagnad eller ny spelar ingen roll. INTE tc electronics m-300! En sån har jag ju redan 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DonRickardo Postat 6 april 2004 Dela Postat 6 april 2004 Finns inga riktigt bra multieffekter under 20 000:- Tyvärr. 😉 När man lyssnar och jämför låter det mästa skräp, eller vänta. Det beror ju på vad du är ute efter. Micke B Tretow anser ju att Alesis Microverb III är ett av hans favorireverb och den är ju inte rolig. 😄 Är du ute efter ett naturligt ljud eller vad? Vad har du tänkt använda den till? /Don Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dbd Postat 6 april 2004 Dela Postat 6 april 2004 Lexicon MPX-500 är ruskigt bra, den går för 3000 kr begagnad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Utan Namn Postat 6 april 2004 Trådstartare Dela Postat 6 april 2004 Finns inga riktigt bra multieffekter under 20 000:- Tyvärr. 😉När man lyssnar och jämför låter det mästa skräp, eller vänta. Det beror ju på vad du är ute efter. Micke B Tretow anser ju att Alesis Microverb III är ett av hans favorireverb och den är ju inte rolig. 😄 Är du ute efter ett naturligt ljud eller vad? Vad har du tänkt använda den till? /Don Hade tänkt att använda den till mina syntar bara 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Utan Namn Postat 6 april 2004 Trådstartare Dela Postat 6 april 2004 Lexicon MPX-500 är ruskigt bra, den går för 3000 kr begagnad. Uhh den verkar cool.. vill ha... måste ha.. gahhh! 🙁 Allvarligt, nu måste jag börja spara 🙂 Tack för tipset Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dbd Postat 6 april 2004 Dela Postat 6 april 2004 No problemo. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.