Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag har införskaffat Logic Pro 7 för några dagar sedan. Skulle vilja dra över projekten från Cubase VST 5.0 som jag håller på att jobba med. Finns det ngt smidigt sätt för att kunna få med så mycket som möjligt av informationen?

Annons
Postat

Smidigaste är nog att esportera spår för spår sedan importera i logic. Tror inte att det finns någon effektiv metod för överföring av projekt men jag kan ha fel.

Med pluggar är det nog bäst att exportera MIDIfiler samt installera pluggen som användes i logic och sedan in med midi i arange window.

Postat

Misstänkte att det var dylika omständiga operationer jag blir tvungen att ta mig för. Tack för svar!

Postat

Då kom det upp en sak... det blir ngt fel då jag väljer export audio och tar mono. Jag måste ta Stereo Interleaved (möjligt stavfel). Huja... vad jobbigt att börja om.

Postat (redigerat)

Bök bök bök med att byta från ett prog till ett annat. Vet hur det känns. 😉

Redigerat av L.C

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.