schopin Postat 9 augusti 2005 Postat 9 augusti 2005 Jaaa... kort sagt. Vilka trumsamlingar (instrument, loopar, samplingar) rekommenderar ni till riktig partydisco-musik? Jag har mest standardkit eller allt för utflippade elektroniska. Vill ha tips pĂ„ samlingar med enkla fast bombastiska dunkdunk-trummor för partymusik helt enkelt đ Taxi!
Linus Postat 10 augusti 2005 Postat 10 augusti 2005 Grabba en samplingscd frĂ„n Best Service serie XX-Large. đ
ardic Postat 10 augusti 2005 Postat 10 augusti 2005 Rekomenderar starkt alla Uberschall cds. Finns lite house a grejjer. Kika in dem! Peace đ
Drik Postat 10 augusti 2005 Postat 10 augusti 2005 (redigerat) Stylus RMX! Helt jĂ€vla underbart đ EDIT: HĂ€r Ă€r alla percussion Stylus RMX: Your browser does not support the HTML5 audio tag Redigerat 10 augusti 2005 av Drik
Nisse Postat 10 augusti 2005 Postat 10 augusti 2005 Och om det gĂ€ller hĂ„rdvara sĂ„ Ă€r det fortfarande Rolands 909 , 808 och Linndrum som Ă€ger. Vad jag har hört sĂ„ Ă€r Ă€ven Elektrons Machinedrum riktigt fet, men vad vet jag? đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.