lund87 Postat 8 augusti 2005 Postat 8 augusti 2005 Finns det nån som vet när IK släpper Ampeg SVX? Studio skrev att den skulle komma under våren men det e ju mitt i sommarn så vad händer egentligen?
lund87 Postat 8 augusti 2005 Trådstartare Postat 8 augusti 2005 amplitube 2, nån som vet nått om det oxå?
Piccazzo Postat 9 augusti 2005 Postat 9 augusti 2005 Det sista jag hörde från DLX Musik i stockholm så var nog Jul en mer realistiskt Release datum.
Linus Postat 10 augusti 2005 Postat 10 augusti 2005 Ampeg SVX is expected to be released within the summer of 2005. Prices and distribution are to be announced. Hmmm.... Jovisst... 🙂
Vinyl Postat 3 april 2006 Postat 3 april 2006 Hej någon som vet nått om Ampeg SVX än, om den är bra och så ?? den har väll kommit ut nu väll ??
KillwithSkill Postat 3 april 2006 Postat 3 april 2006 Den verkar ju vara ute (?) ÄNTLIGEN!! 🙂 Det här måste vara den första renodlade baspluggen? Priset ligger på $399 / €329 typ 3 papp då. Jag ska banne mig vara bland dom första i Sverige som köper den 😉 Hoppas den verkligen är bra, och buggfri. Köper den direkt! Snyggt gjord oxå! http://www.ampegsvx.com/Main.php?prod-AM.php
giggsy Postat 3 april 2006 Postat 3 april 2006 Ja, mycket intressant plugg! Men en helt fantastiskt dålig "video presentation" på deras site. 😉
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.