Chribbe Postat 30 mars 2004 Postat 30 mars 2004 (redigerat) Tjaba alla pĂ„ forumet! Verkar vara en skön stĂ€mning hĂ€r, jag heter Chribbe och Ă€r vĂ€l nĂ„got av en amatör nĂ€r det gĂ€ller inspelning osv. Men det hindrar mig ju inte. Jag studerar i Stockholmstrakten och tycker om musik. den musik gĂ©nren som jag lyssnar mest pĂ„ Ă€r pop/rock, det Ă€r ocksĂ„ den kategorin som min musik faller under. Spelar in och skriver tillsammans med en annan kille och har gjort sĂ„ under ett Ă„rs tid. HaÂŽre đ Redigerat 30 mars 2004 av Chribbe
Neko Postat 30 mars 2004 Postat 30 mars 2004 VĂ€lkommen till forumen! Hoppas att du kommer trivas hĂ€r tillsammans med oss! đ
Lundin Postat 1 april 2004 Postat 1 april 2004 Tjao..Chribbe... o VÀlkommen Rockfart..vars har du fÄtt vink-smileyn frÄn???? /D
tordA Postat 1 april 2004 Postat 1 april 2004 Rockfart..vars har du fĂ„tt vink-smileyn frĂ„n???? den finns pĂ„ dom flesta utrikiska forumen đł
Lundin Postat 1 april 2004 Postat 1 april 2004 den finns pĂ„ dom flesta utrikiska forumen đ đČ ..o ge sig ut pĂ„ internet?? Ă€r inte det farligt????.. ska frĂ„ga morzan först... đ /D
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.