Gote Postat 6 december 2005 Postat 6 december 2005 Vad är telefon? Svar: Filmuppspelare 😕 Och kalender! Och kamera! Och ficklampa! Och mp3-spelare! och klocka! och högtalare! Och diesellok!
ViktorDenStore Postat 6 december 2005 Trådstartare Postat 6 december 2005 Hej Vds 😕 Hej Älskling 🙁 Vad händer i Pazo-land?
Gote Postat 6 december 2005 Postat 6 december 2005 Vad är telefon? Svar: Filmuppspelare 🙁 Och kalender! Och kamera! Och ficklampa! Och mp3-spelare! och klocka! och högtalare! Och diesellok! Mwen om man vill ha något att ringa med då? 😕 Ringa? 😎
Pazo Postat 6 december 2005 Postat 6 december 2005 Hej Vds 😕 Hej Älskling 🙁 Vad händer i Pazo-land? Hungersnöd och utbildning 😎
ViktorDenStore Postat 6 december 2005 Trådstartare Postat 6 december 2005 Hej Vds 😱 Hej Älskling 🥰 Vad händer i Pazo-land? Hungersnöd och utbildning 🙂 😄 Haha Jag är också hungrig, men det ska jag bota 😉
Gote Postat 6 december 2005 Postat 6 december 2005 Hej Vds 😉 Hej Älskling 😄 Vad händer i Pazo-land? Hungersnöd och utbildning 🙂 😄 Haha Jag är också hungrig, men det ska jag bota 🙂 Det är ju den lätta biten... 😱 Men hur botar man utbildning? 🥰
Pazo Postat 6 december 2005 Postat 6 december 2005 Hej Vds 😱 Hej Älskling 🥰 Vad händer i Pazo-land? Hungersnöd och utbildning 🙂 😄 Haha Jag är också hungrig, men det ska jag bota 😉 Jag planerar att utrota hungersnöden om ett litet tag. Samtidigt ska utbildningen upphöra ett tag medans jag fokuserar på underhållning.
ViktorDenStore Postat 6 december 2005 Trådstartare Postat 6 december 2005 Hej Vds 🥰 Hej Älskling 😉 Vad händer i Pazo-land? Hungersnöd och utbildning 🙂 😄 Haha Jag är också hungrig, men det ska jag bota 😄 Jag planerar att utrota hungersnöden om ett litet tag. Samtidigt ska utbildningen upphöra ett tag medans jag fokuserar på underhållning. 🙂 Låter som en mkt god idé 🙂 Gote: Det vettefan, men om vi doktorerar i det ämnet kanske vi kommer på ett svar 😱
ViktorDenStore Postat 6 december 2005 Trådstartare Postat 6 december 2005 Låter som en mkt god idé Och då menar jag bokstavligt talat 😱
ViktorDenStore Postat 6 december 2005 Trådstartare Postat 6 december 2005 Första hushållning sedan underhållningen och sedan efterhållning å sen uppehållninge å sen uthållning å sen utbildning å sist inbildning. Frågan lyder: Vad är klockan? Jag ska pysa nu. Hej så länge! 😱 16.40
Pazo Postat 6 december 2005 Postat 6 december 2005 Hej Vds 😉 Hej Älskling 😄 Vad händer i Pazo-land? Hungersnöd och utbildning 🙂 😄 Haha Jag är också hungrig, men det ska jag bota 🙂 Jag planerar att utrota hungersnöden om ett litet tag. Samtidigt ska utbildningen upphöra ett tag medans jag fokuserar på underhållning. Hungersnöd och inbildning menar du väll? 😱 🥰
Gote Postat 6 december 2005 Postat 6 december 2005 Först hushållning sedan underhållningen och sedan efterhållning å sen uppehållning å sen uthållning å sen utbildning å sist inbildning. Frågan lyder: Vad är klockan? Jag ska pysa nu. Hej så länge! 😱 Ha're!! 🥰
Pazo Postat 6 december 2005 Postat 6 december 2005 Låter som en mkt god idé Och då menar jag bokstavligt talat 🥰 😱
ViktorDenStore Postat 6 december 2005 Trådstartare Postat 6 december 2005 Först hushållning sedan underhållningen och sedan efterhållning å sen uppehållning å sen uthållning å sen utbildning å sist inbildning. Frågan lyder: Vad är klockan? Jag ska pysa nu. Hej så länge! 🙂 Ha're!! 😄 Det där är faktiskt en kanin... 😱 En hermelinkanin för att va exakt... 😄😉 🙂 Pusss 🥰
Gote Postat 6 december 2005 Postat 6 december 2005 Ha're!! 😄 Det där är faktiskt en kanin... 😱 En hermelinkanin för att va exakt... 😄😉 🙂 Pusss 🥰 Du skojar? 🙂
Gote Postat 6 december 2005 Postat 6 december 2005 Nu har jag plockat tre sidor i rad! Vad vann jag? 😱
Recommended Posts