Pazo Postat 6 december 2005 Postat 6 december 2005 Okej. Ni är båda välkomna att suga min *** på Torsdag. mun? Du vet ju at du bara behöver fråga efter en kyss o du vill ha en. Du behöver inte dölja det bakom massa krussiduller... Krussiduller? What are you? Pippi Långstrump? 😆 Pazo är Pippi Långstrump! Pazo är Pippi Långstrump! Pazo är Pippi Långstrump! Pazo är Pippi Långstrump! Pazo är Pippi Långstrump! Pazo är Pippi Långstrump! Pazo är Pippi Långstrump!
mornel Postat 6 december 2005 Postat 6 december 2005 Helt underbart jättesåsostig löklåt! Your browser does not support the HTML5 audio tag
Linus Postat 6 december 2005 Postat 6 december 2005 (redigerat) ostsås med lök? Jamen, det var ju Janeiro! Den där har jag lyssnat på många gånger 😆 Redigerat 6 december 2005 av Linus
mornel Postat 6 december 2005 Postat 6 december 2005 ostsås med lök? Jamen, det var ju Janeiro! Den där har jag lyssnat på många gånger 😆 Nä, inte ostsås med lök! Såsig trance, rätt ostig och hemskt lökig. Jag hade inte hört den tidigare. Riktigt mäktig.
mornel Postat 6 december 2005 Postat 6 december 2005 http://digg.com/design/Technology_Enabled_Leather_Jacket
Gote Postat 7 december 2005 Postat 7 december 2005 Couldn't stand the weather... :gåshud: Play that funky music white boy!!
Recommended Posts