stoeveln Postat 29 juni 2005 Postat 29 juni 2005 Hej! Köpte tidningen "Guitar Technique" (Juni:s nummer) för första gĂ„ngen igĂ„r. Till den medföljde en Cd-skiva. Ăverallt i tidningen vid alla tabs och annat stĂ„r det "On the cd", men nĂ€r jag kollar pĂ„ cd:n finns det inga ljudfiler alls dĂ€r. Kan inte tĂ€nka mig att de kan mena nĂ„got annat Ă€n att de sjĂ€lva har spelat in det tabbade för att lĂ€sarna lĂ€ttare ska kunna lyssna och spela efter. ( eller vad tror ni? ) Har Ă€ven utforskat cd:n ( inte bara kollat pĂ„ deras egna autostartprogram ) men Ă€ndĂ„ inte lyckats hitta ljudfilerna. Har ocksĂ„ anvĂ€nt windows sökmotor utan resultat. NĂ„gon som vet hur man ska göra för att fĂ„ tag pĂ„ ljudfilerna? /Erik
rainydays Postat 29 juni 2005 Postat 29 juni 2005 Det kan inte vara sÄ fÄnigt att de ligger som vanliga cd-audio spÄr pÄ skivan?
stoeveln Postat 29 juni 2005 TrÄdstartare Postat 29 juni 2005 Fick precis svar frÄn ett annat stÀlle. Man var tydligen tvungen att öppna ex. Windows Media Player och sen vÀlja cd-enheten att lÀsa frÄn. DÄ kom alla audio-filer upp i programmet. Wohoo
rainydays Postat 29 juni 2005 Postat 29 juni 2005 DÄ hade jag rÀtt med andra ord. De vill vÀl att lÀsarna ska kunna spela dem i sina vanliga cd-spelare med.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.