Jimboo Postat 26 juni 2005 Postat 26 juni 2005 Hej! Har suttit ett tag nu å letat efter den där inställningen som gör att man kan bekräfta audio inspelningar innan dom sparas på disken. Så man slipper rensa slask tagningar i efterhand Det fanns i Vst men jag hittar inte det i sx.. Snälla hjälp mig 😏 Tack
smokeythebear Postat 26 juni 2005 Postat 26 juni 2005 Hej! Har suttit ett tag nu å letat efter den där inställningen som gör att man kan bekräfta audio inspelningar innan dom sparas på disken. Så man slipper rensa slask tagningar i efterhand Det fanns i Vst men jag hittar inte det i sx.. Snälla hjälp mig 😏 Tack Det enda jag känner till är att man på någotvis ska kunna ta bort filer i audiopoolen som inte används automatiskt.
Jimboo Postat 26 juni 2005 Trådstartare Postat 26 juni 2005 Jo det vat jag hur det funkar 😳 men efter varje inspelning så ska det komma en slags bekräftelse på ifall jag vill behålla den tagningen eller slänga den. 😳 :blink:
Egghuvud Postat 26 juni 2005 Postat 26 juni 2005 Tror inte att den funktionen finns i SX. Du får rensa i poolen. 😳
Itzhak Postat 26 juni 2005 Postat 26 juni 2005 vad är problemet? det är ju bara trycka ctrl+z ifall du inte vill ha den senaste tagningen. eller? känns det för jobbigt?
AndyPandy Postat 26 juni 2005 Postat 26 juni 2005 eller? känns det för jobbigt? Att vissa kommer med besserwisserkommentarer känns ganska jobbigt. 😳
Itzhak Postat 26 juni 2005 Postat 26 juni 2005 eller? känns det för jobbigt? Att vissa kommer med besserwisserkommentarer känns ganska jobbigt. 😎 kommentrarer som din, känns duktigt skitnödiga också. självutnämnd forumpolis? synd att du blir ledsen. på det hela taget tror iallafall att min kommentar var mer konstruktiv än din. även om min formulering inte faller dig i smaken så är frågan ärligt menad: varför skulle det inte gå lika bra att "ångra" som att "bekräfta". känns det bättre, andypandy?
Jimboo Postat 26 juni 2005 Trådstartare Postat 26 juni 2005 men snälla.. ge dig... jag vet väl självklart att det e lika lätt att ångra.. men jag e intresserad ifall det komandot finns kvar då jag tycker att det är ett smidigt kommando.. puss i ljumsken.. <jimboo
AndyPandy Postat 26 juni 2005 Postat 26 juni 2005 (redigerat) kommentrarer som din, känns duktigt skitnödiga också. självutnämnd forumpolis? synd att du blir ledsen. på det hela taget tror iallafall att min kommentar var mer konstruktiv än din. även om min formulering inte faller dig i smaken så är frågan ärligt menad: varför skulle det inte gå lika bra att "ångra" som att "bekräfta". känns det bättre, andypandy? Med tanke på hur uppretad du verkar vara, så måste jag erkänna att det känns bättre nu. 😎 Det är helt omöjligt att fatta att din fråga är ärligt menat, eftersom det är självklart att det inte är för jobbigt att trycka Ctrl-Z. Uttryck dig vänligt i fortsättningen. Redigerat 26 juni 2005 av AndyPandy
Jimboo Postat 26 juni 2005 Trådstartare Postat 26 juni 2005 Ärligt talat vi lägger ner den här tråden.. E s¨jukt trött på glännspikar ..ville bara veta ifall funktionen var borta eller inte.. men men schyssta <8snälla) svar.. Ha det alla glada... Mvh förmodligen en första och sista gångs besökare.. ciao
Itzhak Postat 26 juni 2005 Postat 26 juni 2005 Med tanke på hur uppretad du verkar vara, så måste jag erkänna att det känns bättre nu. 😱 Uttryck dig vänligt i fortsättningen. det där var visset skrivet, andypandy.
Itzhak Postat 26 juni 2005 Postat 26 juni 2005 jimbo, enligt ditt första inlägg ville du ju inte behöva rensa slasktagningar i efterhand. om du också tycker att det är lika enkelt att radera direkt med ctrl+z så finns ju egentligen inte problemet. puss på dig.
Rapid Wanker Postat 27 juni 2005 Postat 27 juni 2005 Nu kör jag SX1 så jag vet inte om detta ändrats till SX2, men ctrl+z tar ju inte bort slaskspår utan förpassar dom till papperskorgen i audiopoolen. Dom ligger alltså kvar på HD:n och tar upp plats om man inte tömmer papperskorgen manuellt.
Jimboo Postat 27 juni 2005 Trådstartare Postat 27 juni 2005 Precis 🙂 ... Det skulle ju vara skönt att slippa ha dom där.. 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.