Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Har ett konstigt problem hÀr som jag aldrig fÄtt förr fÀrrÀns nu.

Har en loop som jag vill anvÀnda, och dÄ vill jag ju förstÄs ha den pÄ sequencern, men nÀr jag trycker pÄ "To Track" som kommer den aldrig upp, förstÄr inte varför? Provat pÄ alla möjliga konstiga sÀtt men vill inte funka, nÄgon som vet vad problemet Àr?

Mvh

Danne

Annons
Postat

LÄter konstigt.. Har du markerat ett spÄr i sequencern (du verkar ju veta vad du hÄller pÄ med, men Àven den bÀste kan göra smÄmissar ibland..)?

Testa att klicka högerklick och to track dÀrifrÄn. HjÀlper det? Eller om det Àr sÄ du brukar göra.. Testa att klicka to track pÄ rexen..

Men det lÄter vÀldigt konstigt, och dr rex kan öppna loopen?

//smulan

Postat

Haha.. Typiskt.. Sa ju det. đŸ€Ș Det Ă€r alltid sĂ„ enkelt att man helt enkelt inte ser det. Men tusan att jag missa nĂ„tt sĂ„ enkelt som l o r markeringarna. Det dĂ€r med att man glömmer "sjĂ€lvklara och uppenbara saker" gĂ€llde visst mig med. đŸ˜Č

Gött att d funka iaf.

//smulerz

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.