Jump to content
Annons

Mikrofonhjälp


Pingpong

Recommended Posts

Hejsan!

Jag har tittat runt lite på mikrofoner på amerikanska sidor och funnit en SM Pro Audio MC03 - Tube Microphone, har själv en SM Pro Audio TB101 Tube Preamp. Mikrofonen ser ut att vara samma som ADK A-48. Någon som vet något om SM Pro Audio MC03 - Tube Microphone? Om det finns något annat märke som använder samma mic?

MVH

/Pelle Pingpong

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Jag har inte planerat att ha med den i den kommande omgången testinspelningar - men nästa gång (senare under sommaren) ska det nog få komma med ett par SM Pro Audio-modeller, så att de kan jämföras med alla andra på min testsite... 🙂

I omgången som kommer att köras igenom under den kommande veckan, har jag med tre modeller från Milab, två Pearl, en Hansén, två Violet Designs, två GA Project och fyra JJLabs. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för dina uppskatttande ord. Det är sådant som gör att det är kul att fortsätta med det. 🙁

Det har gått alldeles för länge sedan senaste uppdateringen. Jag ska också kolla om det finns möjlighet att senare låna ihop några AKG och Shure, som det är dåligt bevänt med på siten just nu...

En rätt kul sak, är att det har kommit upp en länk till siten i ADK:s forum... 🤪

Link to comment
Dela på andra sajter

Kommer du att marknadsföra dessa mikrofoner i Sverige framöver? Du har inte möjligtvis redan lyssnat på de olika modellerna? 🙂

Tack på förhand

/Pelle Pingpong

En av mina leverantörer har SM Pro Audio, men jag har inte haft möjlighet att lyssna på micarna ännu.

Eftersom jag inte har testat dem ännu, så känns det inte riktigt bra att sälja sådana i nuläget. Jag vill nämligen helst ha koll på vad det är jag säljer... 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...