Jump to content
Annons

Ich bin ein Berliner


Avenue

Recommended Posts

hej allihopa,

jag har nog aldrig presenterat mig här på forumet riktigt, även om jag har varit med nästan från början, men aldrig fattad att det faktiskt är kul att läsa, tycka, skriva och svara också!

jag är varken svensk eller bo i sverige, men det här forumet verkar vara ett rätt så tolerant ställe! 😉

för tillfället bor jag i berlin, och det är en riktig kul stad när det gäller musik och ljud! (det är nog en kul stad när det gäller det mesta förresten)

jag håller på med filmljud och musik till film och cirkus och sånt. det är inte så att man kan tjäna så mycket pengar på det här i stan, men det är väldigt kul att hålla på och träffa spännande människor.

på min hemsida finns det lite mer information om olika projekt och musik att ladda hem (tyvärr bara med 128kbit änsålänge), eller så har ni kanske redan sett och hört mina inlägg på forumet demoinspelningar.

www.boavenue.com

Jag tackar iallafall för alla bra tips och ideer som jag redan har fått här på forumet!

Auf Wiedersehen!

Boris

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Habe ich es richtig vernommen, einen Bruder hier im schwedischem Hinterland?!?

Hallo Helmuth sage ich nur!

förlåt; det är nog fortfarande svenska språket som gäller här på forumet. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...