Jump to content
Annons

För er som missar Hultsfredsfestivalen!


Thimmie

Recommended Posts

För er som missar Hultsfredsfestivalen: kolla in sajten www.hultsfred.tv.

Jag sitter just nu i en barack på Hultsfredsfestivalen med min laptop, en komradio på bordet, mobilen i fickan och min decktelefon med handsfree i örat. Jurister och managers ringer (tom artister, Ola Salo från The Ark ringde förut) och vill deala med olika avtal (angående hultsfred.tv som jag jobbar med). Vi kommer att slänga upp några konserter (en del live) och intervjuer med artister samt reportage. Om ni kollar in klippet: "HULTSFRED FROM ABOVE" så kanske ni känner igen låten... 😛

Jaja, en liten tröst för er som missar festivalen! enjoy! 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Aaah!!! 😉

Ser för katten till att få med Nine Inch Nails!!!!!

Annars tar FAN bofinken!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Aaah!!! 🙂

Ser för katten till att få med Nine Inch Nails!!!!!

Vi får väl se vad tomten kommer med. Som det ser ut just nu så har de sagt nej, tyvärr... 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi får väl se vad tomten kommer med. Som det ser ut just nu så har de sagt nej, tyvärr...  😉

Aaarrgh.... 😛

Kan ni inte smyga in en liten kamera iallafall....?! 🙂

Vi kommer att filma dem, det är inte det. Men vi får inte visa konserten på sajten... 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi får väl se vad tomten kommer med. Som det ser ut just nu så har de sagt nej, tyvärr...  😉

Aaarrgh.... 🙁

Kan ni inte smyga in en liten kamera iallafall....?! 🙂

Vi kommer att filma dem, det är inte det. Men vi får inte visa konserten på sajten... 🙁

Aha. Vad ska ni göra med filmen sedan då?

Psssst.... Man kanske kan få låna ett litet videoband senare, sådär forumpolare emellan...?? 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi får väl se vad tomten kommer med. Som det ser ut just nu så har de sagt nej, tyvärr...   😏

Aaarrgh.... 🙁

Kan ni inte smyga in en liten kamera iallafall....?! 😉

Vi kommer att filma dem, det är inte det. Men vi får inte visa konserten på sajten... 🙁

Aha. Vad ska ni göra med filmen sedan då?

Psssst.... Man kanske kan få låna ett litet videoband senare, sådär forumpolare emellan...?? 😉

Hehe... tyvärr inte... Men det var ett bra försök! 😲

Link to comment
Dela på andra sajter

Visar ni inte slayer,manson och soad blir jag knäpp 😲

De stora internationella akterna är alltid lite svåra. Men några ska vi nog kunna biffa! Håll i hatten så får vi se.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om ni filmar My Favorite och lägger upp kommer jag vara glad som en lärka. Kommer aldrig glömma deras spelning på Mondo i Stockholm för ett par år sedan. Bland det bästa jag sett.

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

Får ni inte upp Liebing, Hot Off The Block och pojkarna, eller M.I.A på sidan komemr jag gråta lite. Då får du ha det på ditt samvete 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kan säga så här mycket: "Den som lever får se". Allt slänger vi inte upp med en gång. Utan den som väntar på något gott... 😱

Men som sagt, de allra, allra största brukar tacka nej just för att de tycker att de är så stora... Dumt, men den bittra verkligheten. 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har jag lagt upp några akter som vi kommer att köra LIVE-streaming på. Sedan kommer det att komma upp andra konserter och intervjuer on-demand.

LIVE-tablån kommer att uppdateras, den är inte slutgiltig - enjoy! :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Men som sagt, de allra, allra största brukar tacka nej just för att de tycker att de är så stora... Dumt, men den bittra verkligheten. :rolleyes:

😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Ni på forumet får förhandstips: Ikväll sänder vi The Hives live på hultsfred.tv. Jag skriver det här innan jag uppdaterar LIVE-tablån på sajten - snällt va?! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

...och just nu kör vi live från Hultsfred. Kolla in! Jag kan tillägga att redigerarna jobbar på högvarv för att få upp intervjuer som vi gjort under festivalen.

Link to comment
Dela på andra sajter

...och nu ligger tablån för Hives ute. Glöm inte att kolla in konserten! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Allt slänger vi inte upp med en gång. Utan den som väntar på något gott...

Jaså, som förra året där det tog ett halvår att få upp konserten med Opeth? 😱)

(bara skoj. Glad att ni (om du nu var inblandad då också) fick ut den överhuvudtaget!)

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

P3 Live spelade in och kommer sända Art Four Pleasure, Hot Off The Block, Panjabi Hit Squad och Chris Liebing, så då är det bäst för er att jag kommer få se dom där uppe på eran sida i framtiden 😛😱 Dom kan väl knappast sagt ja till SR och nej till er?

EDIT: By the way, apropå P3 Live, jag är ett jävla klantarsel som glömde Saul Williams igår 🙂🙂🙂😠😠😠😠

Redigerat av MarcusRombo
Link to comment
Dela på andra sajter

Zatri//

Ola Salo är "faktiskt" en mycket trevlig prick! 😱

Lethal//

Hehe... japp det tar tid ibland. Du får tänka på att vi filmar alla konserter med fem kameror och vi brukar filma 50 konserter och göra ca 25-30 intervjuer. Det tar tid... Jag gjorde föresten en intervju med Opeth, har du sett den?

MarcusRombo//

Ja, men då hör ni bara. Vi tillfredsställer två sinnen! Jag kom inte ihgå om vi dem... 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Ja, men då hör ni bara. Vi tillfredsställer två sinnen! Jag kom inte ihgå om vi dem... 😱

Hehe, jam men det är bättre än ingenting alls 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, men då hör ni bara. Vi tillfredsställer två sinnen! Jag kom inte ihgå om vi dem...  😳

Hehe, jam men det är bättre än ingenting alls 😮

Hehe... jaså du? 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag gjorde föresten en intervju med Opeth, har du sett den?

Jodå. Den hade jag faktiskt kvar på hårddisken också. Det är ju samma kille som i din avatar! 😏

Konstigt när det är jag som gjort intervjun! 😳

Har du den på hårddisken sa du?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jodå. den har jag kvar. Miccen som de håller i liknar den beyerdynamic mic som kom med min studioprenumeration för övrigt.. Hon verkar väldigt Metal också 🙂

Jag har själv inte sett intervjun på två år... Är den bra? 😉

Ja, micken är ju ingen superdupermick, menmen...

Hehe... japp, hon är rätt mycket metal! Dock säger hon (om jag inte mins helt fel) Opes i stället för Opeth i början av intervjun. Minns att jag haka upp mig på det. 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...