Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Fel forum jag vet... Inte ens ett köpesplank.. Jag vet!!

Men var fan ska jag annars få tag på en Fender Vibrolux eller en '65 Deluxe om man inte frågar personer eller bekanta?

Kan tänka mig andra Fenderstärkare med tremolo. Kom med tips på vad ni har!

Behöver ha en ny combo snarast då min första rigg är för stor och tung!

Hjälp mig hitta en bra stärkare nu! Finns det några av era bekanta som kanske vill bli av med någon?

Annons
Postat

Kolla efter Music Man. De är billigare än Fenderstärkare men lika bra eftersom märket är en "efterföljare" till Fender eller hur man nu ska uttrycka sig... (om jag inte minns fel).

Dock har de (tror jag) ingen inbyggd dist, så antingen får man köra med distpedal eller så får man leta efter en moddad (finns ganska gott om sådana) där man satt in rör för att dista i försteget med.

Hoppas det gav någon hjälp!

Postat

Hej! Jo jag har spelat på dem men gillar dem inte till det jag ska göra. PLus att det inte är riktiga rörstärkare. Bara hybrid. Den enda bra dom har gjort är deras 4X10 och för samma epngar får man iallafall en Fender Deluxe. Dock inte den jag vill ha.. Vill ha reissuen från '65 med rörtremolo.

Tack ändå för tipset!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.