Stolle Posted June 1, 2005 Posted June 1, 2005 LÅTNAMN: My whine won't lift your spirit ARTIST/GRUPP:Kristoffer sundberg GENRE:Ja.. LÅTLÄNGD:2 min KOMPOSITÖR:Kristoffer Sundberg PRODUCENT:Njae.... EV. MEDVERKANDE:Nä... INSPELNINGSÅR:2005 FORMAT: mp3 STORLEK:1.72MB STATUS: Skiss Länk: Your browser does not support the HTML5 audio tag Hej hej på er gubbs! Jag skrev en text som jag känner väldigt starkt för och har testat en musik idé. Vet inte ens om jag kan med att lägga upp det här eftersom det är så ofärdigt. Jag tänkte börja låten ganska naket med kanske bara gitarr och sång. Och sedan komma in med fullt band på slutet som nu bara har gitarrsolo bös. Isåfall skulle aldrig sången komma tillbaks efter det här första som ni nu hör. Blir det för lite? Kan man göra så? Ljudet är inget att kommentera denna gång. Allting är inspelat live och gitarrerna är bara inspelade rakt in i mixerbordet. Nå vad tror ni.. kan det bli nått?
Ulrik Posted June 8, 2005 Posted June 8, 2005 Bra låt! Jag tror som du ang. det tänkta arret, jag gillar det här nakna sparsamma gitarrplocket. (2:a lyssningen), delen efter sången (solot), lyfter låten mycket....mer sånt! trevligt!
Poppen Posted June 8, 2005 Posted June 8, 2005 Snyggt! Det här tilltalar mig mycket. Smakfullt! Får lite Roine Stolt/Flower Kings vibbar.....
Recommended Posts