Jump to content
Annons

Drömde om er alla inatt.


Recommended Posts

Mors.

Gick och lade mig runt 04:00 i morse. Fick sedan en mycket underlig dröm.

Det hela utspelade sig i stockholm någonstans vid trånga gator. Vandrade sakta och funderade samtidigt som jag sparkade på en sten som regelbundet gjorde ett skutt fram. Stannade efter en stunds vandring upp och lyfte på huvudet. Där fanns en stor skylt i neon. Blandade grön, röd och blå. STUDIO BAR! Jag lyfte häpen på ögonbrynen och tog ett kliv emellan ordningsvakterna och in i baren. Där satt ni! Alla forummedlemmar. Jag vet inte hur ni ser ut, men jag kände igen er alla på något vänster. Såg alla färger ifrån scenljusen och alla flashiga rörliga spotlights. Sprang fram till baren och beställde en stor stark. Tittade då upp emot väggen och såg inramade tavlor med omslag ifrån alla nummer av tidningen studio (Olsberg var bartender förresten). Gick sedan en runda i puben och minglade med er alla. I ett hörn fanns alla hårdrockare med sina skinbrallor och tatueringar. I ett annat hörn fanns alla synthare och spaceiga trance/house/dance/etc snubbar med sina eyeliners och pilsner. (Neko spelade biljard). Osv, osv. Alla fanns i olika delar av puben, förutom på dansgolvet. Där fanns det folk från alla grupper som skuttade som små kaniner med ryckanfall (dansade). Gick runt och minglade en bra stund till jag vaknade av ett finger i örat. Då hade min kära vän Anna väckt mig av ren jävelskap. Somnade om men återfann inte drömmen.

Lätt den coolaste drömmen jag haft. å genomtänkt på något vis. 😮

Tänk om det kunde ha vart på riktigt? 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Lite intressant att våran bästa studioträff inte inträffade i verkligheten. Men jag skulle inte ha något som helst emot att realisera den! 😮

Det vore en dröm =). Storkalas med massa likasinnade människor och bärs =). Kan det bli bättre? Fast alla vill då slåss om att vara DJ 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Och varför var inte JAG bjuden??

Bara för att man stökar lite på IRL-träffarna så ska man straffas även i drömträffarna. Jag tycker det är nesligt. Skärpning addic!

Blir det fler drömmar så ska jag vara mé! Basta 🙂

eh.... alltså studiodrömmar är det bäst att tillägga, inga pervogrejjer!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Och varför var inte JAG bjuden??

Bara för att man stökar lite på IRL-träffarna så ska man straffas även i drömträffarna. Jag tycker det är nesligt. Skärpning addic!

Blir det fler drömmar så ska jag vara mé! Basta 🙂

eh.... alltså studiodrömmar är det bäst att tillägga, inga pervogrejjer!!!

Du va med. Fasst inte i den drömmen 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

maxmaxmax (oregistrerad)
skuttade som små kaniner med ryckanfall (dansade).

sidechain! 🙂

Det lät inte alls dumt, Kenny.

Link to comment
Dela på andra sajter

Mors.

Gick och lade mig runt 04:00 i morse. Fick sedan en mycket underlig dröm.

Det hela utspelade sig i stockholm någonstans vid trånga gator. Vandrade sakta och funderade samtidigt som jag sparkade på en sten som regelbundet gjorde ett skutt fram. Stannade efter en stunds vandring upp och lyfte på huvudet. Där fanns en stor skylt i neon. Blandade grön, röd och blå. STUDIO BAR! Jag lyfte häpen på ögonbrynen och tog ett kliv emellan ordningsvakterna och in i baren. Där satt ni! Alla forummedlemmar. Jag vet inte hur ni ser ut, men jag kände igen er alla på något vänster. Såg alla färger ifrån scenljusen och alla flashiga rörliga spotlights. Sprang fram till baren och beställde en stor stark. Tittade då upp emot väggen och såg inramade tavlor med omslag ifrån alla nummer av tidningen studio (Olsberg var bartender förresten). Gick sedan en runda i puben och minglade med er alla. I ett hörn fanns alla hårdrockare med sina skinbrallor och tatueringar. I ett annat hörn fanns alla synthare och spaceiga trance/house/dance/etc snubbar med sina eyeliners och pilsner. (Neko spelade biljard). Osv, osv. Alla fanns i olika delar av puben, förutom på dansgolvet. Där fanns det folk från alla grupper som skuttade som små kaniner med ryckanfall (dansade). Gick runt och minglade en bra stund till jag vaknade av ett finger i örat. Då hade min kära vän Anna väckt mig av ren jävelskap. Somnade om men återfann inte drömmen.

Lätt den coolaste drömmen jag haft. å genomtänkt på något vis. 😛

Tänk om det kunde ha vart på riktigt? 🙂

Heh... Vad du än rökte den kvällen, så vill jag ha...!! 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

.. hoppas du inte såg vad jag gjorde bara.

Det var jag som kissade dig i nacken förresten; klättrade upp i takstolarna och siktade. Jag är rätt bra på sånt.

Skämt åsido.. (skämt och skämt, jag är inte skuggan av rolig än sen gång.. är nog för trött för det.). Det är skumt med sådana drömmar. Jag vet att en tjej på ett annat forum jag brukar figurera på titt som tätt drömde en natt att jag och hon spelade Yatzy (ni vet det där tärningsspelet...). Inga våta drömmar alltså, bara Yatzy (vad hon själv sa iallafall... hehe..) .. 😉

Tror aldrig jag drömt några forumdrömmar någon gång faktiskt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...