Dark Of Light Postat 8 mars Postat 8 mars Rätt enformigt det där med PTs också Alltsåh, hörni. Visst är vi få här inne. Enformigt är det också. Rent av tråkigt ibland, men sådant är livet också. Det skulle vara så lätt att bara snacka musik/mixningar, instrument, sång, utrustning till det samma här inne. Men det här är ju en off topic tråd. Det går liksom inte för sig här inne att ta upp sådant i någon större mängd. Ibland försöker jag liva upp det hela med t ex hela den där mellogrejen sedan år tillbaka och givetvis ni andra också med div. tokigheter. Det ÄR viktigt. Den här tråden uppfyller en viss funktion sedan åratal tillbaka och det ska vi nog vara rädda om. Likaså varandra. Som en slags säkerhetsventil. Vi får tänka pd. Även om det är lite tradigt ibland. 1
Dark Of Light Postat 8 mars Postat 8 mars 1 minut sedan sa slejnard: Va?! 😲 öl??? 🍺 Ledig ett par dagar. Övertid you know. Man jobbar för mycket... 1
Neosus Postat 8 mars Postat 8 mars 6 minuter sedan sa Dark Of Light: Rätt enformigt det där med PTs också Alltsåh, hörni. Visst är vi få här inne. Enformigt är det också. Rent av tråkigt ibland, men sådant är livet också. Det skulle vara så lätt att bara snacka musik/mixningar, instrument, sång, utrustning till det samma här inne. Men det här är ju en off topic tråd. Det går liksom inte för sig här inne att ta upp sådant i någon större mängd. Ibland försöker jag liva upp det hela med t ex hela den där mellogrejen sedan år tillbaka och givetvis ni andra också med div. tokigheter. Det ÄR viktigt. Den här tråden uppfyller en viss funktion sedan åratal tillbaka och det ska vi nog vara rädda om. Likaså varandra. Som en slags säkerhetsventil. Vi får tänka pd. Även om det är lite tradigt ibland. Jomen ändå! Ibland snackar man kaffe och ibland snackar man öl. På vårat sätt! Ibland händer det andra grejer i våra liv, roligheter och tråkigheter. Så är det bara. Ja det här är nån slags ventil som sagt. Har jag chansen så tokar jag gärna till det, även om det landar fel hos er som det kan göra ibland, så är det bara av godo från mitt håll. Bara så ni vet. 2
slejnard Postat 8 mars Postat 8 mars Håller med! Kunde inte sagt det bättre själv. Jag gillar er längstaianer på skarpen. Undrar om jag skrämde bort AF? Det var inte meningen även om jag tror han lurkar runt här fortfarande i kulisserna. Öl å andra rusdrycker har jag slutat inmundiga sedan länge men tycker å andra sidan det är trevligt när NI gör det. Var och en bestämmer över sitt eget liv. Ibland blir jag ontopic och ber om råd… 1
Dark Of Light Postat 8 mars Postat 8 mars Just nu sa Neosus: även om det landar fel hos er som det kan göra ibland Ett forum med skriven text. Givetvis landar saker fel. MEN... Vi känner väl varandra iaf så pass att vi vet att vi inte vill varandra illa vid det här laget och efter alla dessa år!? Ironi och tonfall försvinner ju i det skrivna ordet och det är lätt att missförstå. Men jag brukar tänka efter ett par gånger i de få lägen det händer och när det är vi gamla härinne som orerar om what ever och allt där i mellan. Märkligt hur väl vi kan känna varandra och ändå inte... Kan vara värt något...
slejnard Postat 8 mars Postat 8 mars Ja det ÄR märkligt. Ibland tänker jag på vad ni gör även utanför att jag skriver i längsta.
Dark Of Light Postat 8 mars Postat 8 mars Gränsen ligger nära bikinilinjen som jag alltid brukar säga. Man ska lämna det bakomflutna framför sig. Jag har ingen aning vad det betyder eller har att göra med bikinilinjen men ändå...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.