slejnard Postat 10 timmar sedan Postat 10 timmar sedan 50 minuter sedan sa Naymari: Här är allt som vanligt ser jag Ja en föränderlig värld utanför men längsta består.
slejnard Postat 10 timmar sedan Postat 10 timmar sedan Ska rengöra mina bilkörarglasögon. Det är på tiden! 🤓
CHAE Postat 9 timmar sedan Trådstartare Postat 9 timmar sedan 1 timme sedan sa Naymari: Här är allt som vanligt ser jag Indeed
slejnard Postat 9 timmar sedan Postat 9 timmar sedan Mixar och står i. Börjar känna mig nöjd efter lite fix! Ni får strax höra om ni vill
slejnard Postat 9 timmar sedan Postat 9 timmar sedan Typ såhär. Basen var svårtämjd men den känns rätt nu?
Neosus Postat 9 timmar sedan Postat 9 timmar sedan Jo jag tycker det är bra nu! Snyggt jobbat slej! Håller med om att basen är svårt att få till. 1
slejnard Postat 9 timmar sedan Postat 9 timmar sedan Ja så förbajsat. Lätt att det blir för mycket bas- eller för lite. Tack neo!
slejnard Postat 1 timme sedan Postat 1 timme sedan Varit och sett tribut till toto i Luleå. Bra skit!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.