Dark Of Light Postat Söndag kl 06:49 Postat Söndag kl 06:49 8 minuter sedan sa slejnard: Jag dricker. Nynaken!
slejnard Postat Söndag kl 07:09 Postat Söndag kl 07:09 Mixar hårdrock. ☕️ Har två olika i görningen men det är lite svårmixat som vanligt. Nån som vill låna sina öron i privat meddelande?
Fidden Postat Söndag kl 08:34 Postat Söndag kl 08:34 5 timmar sedan sa Dark Of Light: Buz quiz. Vart befinner jag mig nu? Du har ju för fanken inte ens lämnat hemstation... 1 1
slejnard Postat Söndag kl 13:53 Postat Söndag kl 13:53 Eldar lite utomhus. Snön är nästan borta. Helt otroligt tidigt egentligen. Men underbart! 😍
Dark Of Light Postat Söndag kl 14:45 Postat Söndag kl 14:45 6 timmar sedan sa Fidden: Du har ju för fanken inte ens lämnat hemstation... Trick question😆 Skövde Kulturhus mm. Du har vunnit en bordshare, hämtas hos CHAE snarast innan den går ut i datum. Haren alltsåh. 1
Dark Of Light Postat Söndag kl 14:46 Postat Söndag kl 14:46 52 minuter sedan sa slejnard: Eldar lite utomhus. Snön är nästan borta. Helt otroligt tidigt egentligen. Men underbart! 😍 1
Fidden Postat Söndag kl 14:48 Postat Söndag kl 14:48 2 minuter sedan sa Dark Of Light: Trick question😆 Skövde Kulturhus mm. Du har vunnit en bordshare, hämtas hos CHAE snarast innan den går ut i datum. Haren alltsåh. Jag hade gått på den om jag inte visste att Göteborgsoperan inte ser ut sådär...
Dark Of Light Postat Söndag kl 14:59 Postat Söndag kl 14:59 (redigerat) 16 minuter sedan sa Fidden: Jag hade gått på den om jag inte visste att Göteborgsoperan inte ser ut sådär... Skövdescenen av Gbg Operan höll tidigare till i det här ståtliga huset ... men har senare flyttat in i det där inka-inspirerade kulturhuset. En av de få scener i staden som jag inte spelat på. Fast det gäller den stora teaterscenen. Scenen Odin som finns i kulturhuset men är mer tänkt för mindre musikspelningar, där har jag härjat. Killen till höger är en riktig kåtbock. Redigerat Söndag kl 15:06 av Dark Of Light
Dark Of Light Postat Söndag kl 15:07 Postat Söndag kl 15:07 5 minuter sedan sa slejnard: Å studion vart städad för nån dag sedan. Ok, finns det några "efterstädningen" bilder? 2
Neosus Postat Söndag kl 17:43 Postat Söndag kl 17:43 Vill ni se världsrekord i teknikstrul? Titta här! https://www.svtplay.se/video/8PBMbLR/svt-nyheter-direkt/liberalerna-haller-extra-landsmote-om-mohamsson?video=visa
slejnard Postat Söndag kl 18:27 Postat Söndag kl 18:27 Nä det orkar jag inte se. Tror jag mixat bort mig. Måste bädda in sången bättre!
Fidden Postat Söndag kl 18:59 Postat Söndag kl 18:59 1 timme sedan sa Neosus: Vill ni se världsrekord i teknikstrul? Titta här! https://www.svtplay.se/video/8PBMbLR/svt-nyheter-direkt/liberalerna-haller-extra-landsmote-om-mohamsson?video=visa Och så käbbel på det. Fin reklam för Libero ab.
Dark Of Light Postat igår kl 02:45 Postat igår kl 02:45 10 timmar sedan sa Fidden: Hade inte snön smält? Bort eldad enligt uppgift.
Fidden Postat 23 timmar sedan Postat 23 timmar sedan Det luktar så in i bänken härligt att elda på vårkanten. Vet inte om det luktar gott egentligen, men det lockar fram sånna goa känslor av vår.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.