Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Btw. Jag fick en påse godis av en tant idag. Mitt i ösregnet och stormvindarna hade hon ett 50-tal meter kvar till hållplatsen som jag precis passerade och där kämpade hon fram som en blöt hund med sin dramaten vagn. Hon såg så besviken ut när poletten trillade ner och hon förståg att hon var sent ute.

Reglerna är stenhårda. Är man inte på en hållplats som får vi inte stanna och ta upp passagerare... men det gjorde jag ändå. Den glädjen och uppskattningen jag fick. Och den där godispåsen som var det enda hon kunde hitta ur gömmorna för att visa sin uppskattning.

Ja, djävlar...

• Gilla 3
Postat
1 timme sedan sa slejnard:

Det smakar speciellt. Märkligt att jag gillar det som inte är förtjust i fisk. 

Jag som ÄR väldigt förtjust i fisk i alla former. Sill sedan barnsben. Nåja, it is what it is...

Postat (redigerat)
1 timme sedan sa Neosus:

Sushi är en märklig fisk!

Kan den simma ens? blink_head.GIF.8b9fec991afd9aef81bdbcbcfe2315be.GIF

Frågan är, simmare dem, badar dem, dyker dem, lever dem?

Redigerat av Dark Of Light

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.