Dark Of Light Postat Fredag kl 20:40 Postat Fredag kl 20:40 Btw. Jag fick en påse godis av en tant idag. Mitt i ösregnet och stormvindarna hade hon ett 50-tal meter kvar till hållplatsen som jag precis passerade och där kämpade hon fram som en blöt hund med sin dramaten vagn. Hon såg så besviken ut när poletten trillade ner och hon förståg att hon var sent ute. Reglerna är stenhårda. Är man inte på en hållplats som får vi inte stanna och ta upp passagerare... men det gjorde jag ändå. Den glädjen och uppskattningen jag fick. Och den där godispåsen som var det enda hon kunde hitta ur gömmorna för att visa sin uppskattning. Ja, djävlar... 3
slejnard Postat Fredag kl 20:52 Postat Fredag kl 20:52 Det var verkligen bra gjort av dig Dol. Tumme upp!👍
Dark Of Light Postat Fredag kl 21:47 Postat Fredag kl 21:47 Nåja... det kommer med territoriet så att säga. Kul historia, glad att hon blev så nöjd. 1
slejnard Postat Lördag kl 12:04 Postat Lördag kl 12:04 Varit i Skellefteå fram och tillbaks. Vart en stopp på Max.
Dark Of Light Postat Lördag kl 16:57 Postat Lördag kl 16:57 4 timmar sedan sa slejnard: RIP Phil Campbell 🎸 RIP!
Dark Of Light Postat Lördag kl 16:58 Postat Lördag kl 16:58 58 minuter sedan sa slejnard: Det blir sushi pd! Jag som äter det mesta har aldrig lärt mig gilla det där. Märkligt egentligen...
Dark Of Light Postat Lördag kl 16:58 Postat Lördag kl 16:58 6 timmar sedan sa Neosus: Fler borde göra som DoL! Bajje mej! Plocka upp gamla tanter vid vägkanten?
Dark Of Light Postat Lördag kl 17:01 Postat Lördag kl 17:01 Om man inte visste förutsättningen här så låter de där båda sakerna väldigt suspekta 😁
slejnard Postat Lördag kl 17:43 Postat Lördag kl 17:43 45 minuter sedan sa Dark Of Light: Jag som äter det mesta har aldrig lärt mig gilla det där. Märkligt egentligen... Det smakar speciellt. Märkligt att jag gillar det som inte är förtjust i fisk.
Dark Of Light Postat Lördag kl 18:44 Postat Lördag kl 18:44 1 timme sedan sa slejnard: Det smakar speciellt. Märkligt att jag gillar det som inte är förtjust i fisk. Jag som ÄR väldigt förtjust i fisk i alla former. Sill sedan barnsben. Nåja, it is what it is...
Dark Of Light Postat Lördag kl 20:50 Postat Lördag kl 20:50 (redigerat) 1 timme sedan sa Neosus: Sushi är en märklig fisk! Kan den simma ens? Frågan är, simmare dem, badar dem, dyker dem, lever dem? Redigerat Lördag kl 20:50 av Dark Of Light
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.