CHAE Postat 14 timmar sedan Trådstartare Postat 14 timmar sedan 3 timmar sedan sa Dark Of Light: Ja, är man i rätt sinnesstämning så är det väldigt bra. Indeed
Fidden Postat 12 timmar sedan Postat 12 timmar sedan Efter en kort karriär på Malmskillnadsgatan bestämde han sig för ett karriärbyte. 1
Dark Of Light Postat 12 timmar sedan Postat 12 timmar sedan (redigerat) 36 minuter sedan sa Fidden: Efter en kort karriär på Malmskillnadsgatan bestämde han sig för ett karriärbyte. Hon får sig ett skjut oavsett? Är inte det ett bekvinningsföretag. "Behöver du nuppa? Ring Horia!". Redigerat 12 timmar sedan av Dark Of Light 1
Dark Of Light Postat 10 timmar sedan Postat 10 timmar sedan Jaha, vad ska man säga om kvällens bidrag då? Idel svaga nummer ikväll också. Ett för mig överraskande namn, men idel platta framträdanden. 1. AleXa med sin bundna tunga. Någon slags Zara Larsson kopia. Modernt så det förslår, kommer att dunkas i EPOr på landet. Svag refräng lyfter inte. 2. JULIETT. Eller är det jul igen? Långt Från Alla Andra. Som en yngre version av Brandsta CS. Näh, pojkband känns så gammalt, går fet bort. 3. Bladë. Who You Are. Här den där överraskningen jag nämnde tidigare. Minns 2015 (tror jag) där den då 16 åriga (tror jag) vitaminpillret Isa Tengblad sjöng och dansade sig genom ett mello avsnitt med Don´t Stop. Sedan "försvann" hon från min radar. Uppenbarligen hålls hon ändå med musik och har en hyfsad karriär, inte minst ekonomiskt. Nu har hon växt till sig och går under det där något mer internationella artistnamnet. Men, nej... Det bär inte iväg här riktigt. Rösten har hon sannerligen dock. En jävla pipa men dåligt nummer. 4. Lilla Al-Fadji. Delulu. Han ser ut som SLEJ med peruk. Det är allt jag har att säga om detta. 5. Wilhelm Buchaus. Heart´s Don´t Lie. Snygg gitarr i sin enkelhet. Överraskande bra låt i den här smeten av skit. En av de starkare faktiskt. 6. Sanna Nielsen. Waste You Love. Det var några kilo sedan. Den kanske starkaste låten och vinnarfavorit ikväll. 1
slejnard Postat 9 timmar sedan Postat 9 timmar sedan Har inte hört en enda av årets mellolåtar. Ja möjligtvis omedvetet på radion.
Dark Of Light Postat 9 timmar sedan Postat 9 timmar sedan 11 minuter sedan sa Neosus: Jag tror Sanna åker direkt till finalen! Indeed hos ska.
Dark Of Light Postat 9 timmar sedan Postat 9 timmar sedan 5 minuter sedan sa slejnard: Har inte hört en enda av årets mellolåtar. Ja möjligtvis omedvetet på radion. Du har inte missat så mycket.
Fidden Postat 9 timmar sedan Postat 9 timmar sedan Kikade lite snabbt på klippen och tyckte det var lite hold me closer-känsla på Bauhaus låt. Den bör gå vidare. De andra har jag redan glömt.
Dark Of Light Postat 9 timmar sedan Postat 9 timmar sedan 6 minuter sedan sa Fidden: Kikade lite snabbt på klippen och tyckte det var lite hold me closer-känsla på Bauhaus låt. Den bör gå vidare. De andra har jag redan glömt. Ja, de två sista är starkast.
Fidden Postat 7 timmar sedan Postat 7 timmar sedan Även dubbelbeckasinen förekommer i singelform, så jag behövde veta.
Dark Of Light Postat 7 timmar sedan Postat 7 timmar sedan 2 minuter sedan sa Fidden: Även dubbelbeckasinen förekommer i singelform, så jag behövde veta. Kan ju vara skönt med singellivet alltså.
Fidden Postat 7 timmar sedan Postat 7 timmar sedan Jävlar nu började hemautomationen prata med tv'n... 1
Fidden Postat 7 timmar sedan Postat 7 timmar sedan 3 minuter sedan sa Dark Of Light: Finns det Bauhaus holkar? Sånt där är för mesar
Dark Of Light Postat 7 timmar sedan Postat 7 timmar sedan Fun fact. Det är Roy och Rogers mack som den här är inspelad i.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.