Dark Of Light Postat Tisdag kl 16:44 Postat Tisdag kl 16:44 4 timmar sedan sa Fidden: Igår hade jag jävulsk huvudvärk. Tröstade mig med en påse cips när jag kom hem, då gick det över. Så kom ihåg det, cipsbrist is a bitch. Du åt alltså av cipset? Eller räckte det med att bara ta hem en påse cips?
Fidden Postat Tisdag kl 17:33 Postat Tisdag kl 17:33 41 minuter sedan sa Dark Of Light: Du åt alltså av cipset? Eller räckte det med att bara ta hem en påse cips? Det är oklart... Eller, jag åt cipset, men det kanske jag inte hade behövt.
Dark Of Light Postat Tisdag kl 17:39 Postat Tisdag kl 17:39 4 minuter sedan sa Fidden: Det är oklart... Eller, jag åt cipset, men det kanske jag inte hade behövt. Precis den här sortens frågor som man måste maila till vårdcentraler eller akutavdelningar. Vem vet, det här kanske löser cancerns gåta..? CHAE?
slejnard Postat Tisdag kl 20:57 Postat Tisdag kl 20:57 Får nog ge mig men det kan faktiskt vara så att den innehåller för lite köttigt mellanregister! Kanske en fläskig hammond eller Rhodes eller nåt kunde göra susen.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.