Dark Of Light Postat Söndag kl 15:31 Postat Söndag kl 15:31 Rätt trötta spelare där ute nu, men vilka målvakter!!!!!
slejnard Postat Söndag kl 15:32 Postat Söndag kl 15:32 1 minut sedan sa Dark Of Light: USA är rätt bladiga nu... De ska dom va! 😦
slejnard Postat Söndag kl 15:32 Postat Söndag kl 15:32 1 minut sedan sa Dark Of Light: Oförhappandes?
Dark Of Light Postat Söndag kl 15:35 Postat Söndag kl 15:35 2 minuter sedan sa slejnard: Oförhappandes? Alltså, du vet hur det är. Naturligtvis! 1
Dark Of Light Postat Söndag kl 15:38 Postat Söndag kl 15:38 Så många chanser och den där pucken som hoppar och dansar runt nära mållinjen ofta.
slejnard Postat Söndag kl 15:55 Postat Söndag kl 15:55 Samma målskytt som mot Sverige. Eller brorsan vare!
Dark Of Light Postat Söndag kl 15:57 Postat Söndag kl 15:57 Snyggt och snabbt, mellan bena. Som på krogen.
Dark Of Light Postat Söndag kl 15:58 Postat Söndag kl 15:58 Fin hyllning där till Gaudreau bröderna...
Neosus Postat Söndag kl 18:43 Postat Söndag kl 18:43 3 timmar sedan sa Dark Of Light: Så många chanser och den där pucken som hoppar och dansar runt nära mållinjen ofta. Aha jag trodde de va en jojo! Jaja det förklarar ju exakt allt!
slejnard Postat Måndag kl 08:06 Postat Måndag kl 08:06 Morn å KPD hörni! Idag firas det. Louice har äntligen fått utökad assistans. 🥇☕️ 2
Neosus Postat Måndag kl 08:18 Postat Måndag kl 08:18 (redigerat) Så bra! Jag antar att ni har fått bråka extra mycket för det? Redigerat Måndag kl 08:18 av Neosus
slejnard Postat Måndag kl 08:32 Postat Måndag kl 08:32 13 minuter sedan sa Neosus: Så bra! Jag antar att ni har fått bråka extra mycket för det? Ja verkligen med näbbar och klor. Det har varit en sjuhelsikes resa.
slejnard Postat Måndag kl 10:21 Postat Måndag kl 10:21 Läste lite fel. Det är ett underlag för beslut.
slejnard Postat Måndag kl 11:19 Postat Måndag kl 11:19 34 minuter sedan sa Fidden: Så inget är klart? 🥺 Nä men underlaget ser bra ut. Håll tummarna!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.