Fidden Postat Lördag kl 19:33 Postat Lördag kl 19:33 4 minuter sedan sa slejnard: Å fem mil damer. De verkar vara sjuka? Ja kan de inte ringa in Stina Nilsson?
slejnard Postat Lördag kl 20:35 Postat Lördag kl 20:35 8 minuter sedan sa Neosus: Jo men Cimberly gillar jag! Den svänger! Är det hon från idol?
slejnard Postat Lördag kl 20:36 Postat Lördag kl 20:36 1 timme sedan sa Fidden: Ja kan de inte ringa in Stina Nilsson? Ja!
Fidden Postat Söndag kl 05:06 Postat Söndag kl 05:06 (redigerat) Nu sa de på radion att en bemannad raket som ska åka runt månen, som var planerad till mars, skjuts upp igen. Har den alltså redan skjutits upp en gång? Och nådde den mars den gången, eller valde de månen även då? Jag vill veta.... Redigerat Söndag kl 07:39 av Fidden 2
Dark Of Light Postat Söndag kl 05:40 Postat Söndag kl 05:40 Det där med Mars... känns ju mer och mer omöjligt ju mer man tänker på det. Bara den psykologiska aspekten av att en enkel resa dit tar ca 3 år... man kommer inte tillbaka välbehållen.
Neosus Postat Söndag kl 07:35 Postat Söndag kl 07:35 11 timmar sedan sa slejnard: Är det hon från idol? Ja!
Dark Of Light Postat Söndag kl 07:40 Postat Söndag kl 07:40 12 timmar sedan sa slejnard: Å fem mil damer Låter som vardag för mig
slejnard Postat Söndag kl 08:08 Postat Söndag kl 08:08 Om dryga 50 minuter startar de! Ladda upp med ☕️☕️☕️
Fidden Postat Söndag kl 09:36 Postat Söndag kl 09:36 1 timme sedan sa slejnard: Om dryga 50 minuter startar de! Ladda upp med ☕️☕️☕️ Det där inlägget höll inte länge.
Dark Of Light Postat Söndag kl 10:13 Postat Söndag kl 10:13 2 timmar sedan sa slejnard: Om dryga 50 minuter startar de! Ladda upp med ☕️☕️☕️ Raketen? Skidlopp? aKffet?
Fidden Postat Söndag kl 10:18 Postat Söndag kl 10:18 15 minuter sedan sa Neosus: Spelar dom bra i skidspåret? Snubbla Andersson kör på som vanligt
slejnard Postat Söndag kl 10:27 Postat Söndag kl 10:27 24 minuter sedan sa Neosus: Spelar dom bra i skidspåret? Ja Ebba leder! 🥰
slejnard Postat Söndag kl 10:27 Postat Söndag kl 10:27 9 minuter sedan sa Fidden: Snubbla Andersson kör på som vanligt Hon lyckades med det igen.
slejnard Postat Söndag kl 10:28 Postat Söndag kl 10:28 14 minuter sedan sa Dark Of Light: Raketen? Skidlopp? aKffet? Skidor såklart!
Fidden Postat Söndag kl 10:29 Postat Söndag kl 10:29 Är stenarna vallade i curlingen? Nån som har koll?
slejnard Postat Söndag kl 10:51 Postat Söndag kl 10:51 Dol! En fråga: Brukar du längsta vid busshållplatser och säga till dina passagerare att ”jag ska bara”, innan vi åker?
slejnard Postat Söndag kl 10:52 Postat Söndag kl 10:52 22 minuter sedan sa Fidden: Är stenarna vallade i curlingen? Nån som har koll? De är nog polerade i absurdum. Visst är det final för Sverige? Vilken tid? Är det nu?
Fidden Postat Söndag kl 10:56 Postat Söndag kl 10:56 1 minut sedan sa slejnard: De är nog polerade i absurdum. Visst är det final för Sverige? Vilken tid? Är det nu? Ja, de håller på. De stavar inte alls i curlingen. Sopor! 1
Dark Of Light Postat Söndag kl 11:03 Postat Söndag kl 11:03 33 minuter sedan sa Fidden: Är stenarna vallade i curlingen? Nån som har koll? Du menar kantstenarna #dgtittarpåtourdefrance 11 minuter sedan sa slejnard: Dol! En fråga: Brukar du längsta vid busshållplatser och säga till dina passagerare att ”jag ska bara”, innan vi åker? Nej. Det förstår ändå givetvis. 1
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.