slejnard Postat 21 februari Postat 21 februari 50 minuter sedan sa Dark Of Light: Är det skottat? Japp klart ✅ för idag 👍 1
slejnard Postat 21 februari Postat 21 februari Jag tror banne mig att mixen är för basig på put you in the box. Eller att basen ska ner nån db.
Neosus Postat 21 februari Postat 21 februari 17 minuter sedan sa slejnard: Jag tror banne mig att mixen är för basig på put you in the box. Eller att basen ska ner nån db. Ja! 1
slejnard Postat 21 februari Postat 21 februari 10 minuter sedan sa Neosus: Spelas det längdskidor nu? Ja Kläbo tog hem et. Skulle lätt vinn om det inte var så kuperat. Nä skojar. Är sämst på längdskidor
slejnard Postat 21 februari Postat 21 februari 7 minuter sedan sa CHAE: Stackars Janne😢 Man ska inte ha en massa pedaler!
Neosus Postat 21 februari Postat 21 februari 10 minuter sedan sa CHAE: Stackars Janne😢 IGEN?? Han blev av med en gitarr tidigare. Man blir arg!
Neosus Postat 21 februari Postat 21 februari Alltså jag hänger inte med! Final Kanada och USA! Imorgon! Aja.. 🤪
slejnard Postat 21 februari Postat 21 februari 9 minuter sedan sa Neosus: Alltså jag hänger inte med! Final Kanada och USA! Imorgon! Aja.. 🤪 Jåh korrekt! 👍
slejnard Postat 21 februari Postat 21 februari Ja de kunde slagit tärning. Hyfsad insats i skidskytte!
Neosus Postat 21 februari Postat 21 februari Mellis ikväll! Lika intetsägande smörja ikväll oxå! Det ska jag titta på!
Dark Of Light Postat 21 februari Postat 21 februari 52 minuter sedan sa Neosus: Mellis ikväll! Lika intetsägande smörja ikväll oxå! Det ska jag titta på! Jobbar så det är tveksamt för min del. Har inte ens förhands lyssnat...
Dark Of Light Postat 21 februari Postat 21 februari 3 timmar sedan sa Dark Of Light: Har inte ens förhands lyssnat... Jo, nu. I korthet. Starkaste bidraget ikväll är den första. Cimberly. Den är i sig inte alls märkvärdig så det säger ju i sig rätt mycket. Resten håller inte. Countrypop, dagismetal, inte ens Räisänen når fram. Over and out.
slejnard Postat 21 februari Postat 21 februari Inte sett ett enda avsnitt än. Kanske finalen. Louice ogillar mellospektaklet.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.