Dark Of Light Postat 4 timmar sedan Postat 4 timmar sedan 2 timmar sedan sa slejnard: Epic! För att jag lät dig
Dark Of Light Postat 4 timmar sedan Postat 4 timmar sedan 9 i PTs rad är annars rätt så starkt. Tror att mitt rekord är 10 back inte the day..? Är rätt så trött på kylan nu btw. Sommar nu! En varm en. Inte för varm. Lagom varm.
slejnard Postat 3 timmar sedan Postat 3 timmar sedan 1 timme sedan sa Dark Of Light: För att jag lät dig Tackar dig av hela mitt hjärta ♥️
Discipuli Postat 30 minuter sedan Postat 30 minuter sedan (redigerat) Sonnox släppt Drum gate 2. Jag köpte ju Drum gate i november racet. Så nu släpper dem version 2 för 119 euro ! jippi... fik... men så stod det att man kan uppgradera och skickar man in sin email från förra köpet så får man ett pris på sin uppgradering. Ja så då gjorde jag det bara för att jag trodde typ 50 euro eller något, sånt jag inte har råd med. Men hör och häpna. Jag fick uppgraderingen gratis! Free! 0 kr. Sonnox är bra grejer 🙂 Så nu skall jag lära mig Drum gate 2 från Sonnox. Flera proffs mixare som provat den tidigt, har gjort videos om den och det säger att det är numera ganska lätt att rensa upp trummor pga av detta verktyget. Så skulle passa mig utmärkt om så är fallet. en bra dag om jag får säga det själv. Redigerat 30 minuter sedan av Discipuli
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.