slejnard Postat 9 timmar sedan Postat 9 timmar sedan 50 minuter sedan sa Naymari: Här är allt som vanligt ser jag Ja en föränderlig värld utanför men längsta består.
slejnard Postat 9 timmar sedan Postat 9 timmar sedan Ska rengöra mina bilkörarglasögon. Det är på tiden! 🤓
CHAE Postat 8 timmar sedan Trådstartare Postat 8 timmar sedan 1 timme sedan sa Naymari: Här är allt som vanligt ser jag Indeed
slejnard Postat 8 timmar sedan Postat 8 timmar sedan Mixar och står i. Börjar känna mig nöjd efter lite fix! Ni får strax höra om ni vill
slejnard Postat 8 timmar sedan Postat 8 timmar sedan Typ såhär. Basen var svårtämjd men den känns rätt nu?
Neosus Postat 8 timmar sedan Postat 8 timmar sedan Jo jag tycker det är bra nu! Snyggt jobbat slej! Håller med om att basen är svårt att få till. 1
slejnard Postat 8 timmar sedan Postat 8 timmar sedan Ja så förbajsat. Lätt att det blir för mycket bas- eller för lite. Tack neo!
slejnard Postat 9 minuter sedan Postat 9 minuter sedan Varit och sett tribut till toto i Luleå. Bra skit!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.