Dark Of Light Postat 16 timmar sedan Postat 16 timmar sedan (redigerat) Åherregudhvadepiskt! Den där måste väl ändå räknas som en av de absolut bästa PTs som någonsin gjorts på den här sidan!? Redigerat 15 timmar sedan av Dark Of Light
slejnard Postat 15 timmar sedan Postat 15 timmar sedan Skulle nog säga att den var sämst! Du kan va 😦 PT! 😡 1
slejnard Postat 15 timmar sedan Postat 15 timmar sedan Rep ikväll. Blir kul. Vi kör ett minigig i källaren på SMÄKK den 11 mars om ni vill komma.
Dark Of Light Postat 15 timmar sedan Postat 15 timmar sedan 39 minuter sedan sa slejnard: Skulle nog säga att den var sämst! Du kan va 😦 PT! 😡
Fidden Postat 12 timmar sedan Postat 12 timmar sedan 3 timmar sedan sa Dark Of Light: Finns det i Tibro? Ja jag skulle nog vilja påstå att Tibro kan VA.
Fidden Postat 12 timmar sedan Postat 12 timmar sedan Nu kollar jag inte på OS, men det sägs att Elin gick i arenan... vad det nu är för nyhetsvärde i det...
slejnard Postat 10 timmar sedan Postat 10 timmar sedan 1 timme sedan sa Fidden: Ölen! Så var det! Ursäkta förvirringen. Bira bira bira? Bärs bärs bärs?
slejnard Postat 10 timmar sedan Postat 10 timmar sedan 1 timme sedan sa Fidden: Eller var det Elon? 🤔 Det var det.
Dark Of Light Postat 4 timmar sedan Postat 4 timmar sedan (redigerat) 8 timmar sedan sa Fidden: Ja jag skulle nog vilja påstå att Tibro kan VA. Va sa du? Va bva! Redigerat 3 timmar sedan av Dark Of Light
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.