Fidden Postat 10 timmar sedan Postat 10 timmar sedan Sitt inte här och sitt, fokusera nu på det flexibla partiet i mellangärdet... Av bussen alltså.
Neosus Postat 10 timmar sedan Postat 10 timmar sedan Och glöm inte att säkra lasten så att den inte studsar omkring!
Dark Of Light Postat 8 timmar sedan Postat 8 timmar sedan (redigerat) Här lämnar man tråden en stund och sedan får man älskogstips. Jag är ju för faen DoL! (ja,. hon tyckte det där var väldigt roligt...) Redigerat 8 timmar sedan av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 8 timmar sedan Postat 8 timmar sedan Det är ju för faen som att ge Oppenheimer lite sprängtips!
Fidden Postat 2 timmar sedan Postat 2 timmar sedan Ja det är märkligt... Jag kan ju ingenting om bussar.
CHAE Postat 2 timmar sedan Trådstartare Postat 2 timmar sedan 50 minuter sedan sa Fidden: Ja det är märkligt... Jag kan ju ingenting om bussar. AF vet.
slejnard Postat 42 minuter sedan Postat 42 minuter sedan 9 timmar sedan sa Dark Of Light: Jag antar att ni skriver om På Spåret och inte mina sexatletiska öfningar ikväll? Ja. Riktigt bra. Klarade några poäng. Eva Dahlgren sjunger bra fortfarande! 9 timmar sedan sa Dark Of Light: Hon hälsar btw Hälsa tillbaka!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.