CHAE Postat 20 timmar sedan Trådstartare Postat 20 timmar sedan 1 timme sedan sa Dark Of Light: På muggen? 1 timme sedan sa slejnard: * i muggen ”Porslinsguden” heter det.
Dark Of Light Postat 20 timmar sedan Postat 20 timmar sedan 16 minuter sedan sa Fidden: Så stavar hon väl ändå inte sitt namn? Uriah Heep?
CHAE Postat 19 timmar sedan Trådstartare Postat 19 timmar sedan 1 timme sedan sa Dark Of Light: Uriah Heep? Imogen Poots, heter hon.
CHAE Postat 18 timmar sedan Trådstartare Postat 18 timmar sedan Indeed! Som sig bör på en fredag, tänker jag.
Dark Of Light Postat 15 timmar sedan Postat 15 timmar sedan 2 timmar sedan sa Neosus: Åsa-Nisse i färg? Ja, kan du haja!?
Dark Of Light Postat 15 timmar sedan Postat 15 timmar sedan Sitter med en iskall Nutty Irishman i handen och inväntar kvällens sällskap, en kvinnlig kollega. Vi ska studera tidtabeller och räkna på vägbärigheter dvs bruttovikter och axeltryck en bra bit in på natten. Jodåsåatteh. Jag är ju förihelvete DoL! 1
Dark Of Light Postat 15 timmar sedan Postat 15 timmar sedan Naturligtvis! Det gäller att ligga i som jag brukar säga...
Dark Of Light Postat 15 timmar sedan Postat 15 timmar sedan Eller om det var något om att allt hänger ihop...
Dark Of Light Postat 15 timmar sedan Postat 15 timmar sedan Ja, alltså det är ju klart bäst om rattarna hänger ihop med... resten av chassiet!
Dark Of Light Postat 13 timmar sedan Postat 13 timmar sedan Just nu sa slejnard: Inga spoilers nu tack! Jag får nuppa. Jag är ju DoL!
slejnard Postat 13 timmar sedan Postat 13 timmar sedan Just nu sa Dark Of Light: Jag får nuppa. Jag är ju DoL! Men jag sa ju! 😡
Neosus Postat 13 timmar sedan Postat 13 timmar sedan Båda lagen är grymma! Det här kan sluta hur som helst!
Fidden Postat 11 timmar sedan Postat 11 timmar sedan Ändå ovanligt human svårighetsgrad för att vara final.
Dark Of Light Postat 11 timmar sedan Postat 11 timmar sedan Jag antar att ni skriver om På Spåret och inte mina sexatletiska öfningar ikväll?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.