slejnard Postat Tisdag kl 07:33 Postat Tisdag kl 07:33 Intressant! Kollade hela och kan känna igen mig. Bra tips! ☕️
Discipuli Postat Tisdag kl 09:13 Postat Tisdag kl 09:13 Såg den för ett bra tag sen och det som han säger gör inte ... ges ju som tips att göra av kanaler med glada amatörer 🙂 Så det gäller att sortera ut vad man kollar på slutligen, respektive, kollar upp och och testar. Det är kanske en ny tråd, Vilka kanaler har verkligt bra mixing tips? Eller finns den redan men utspridd? Hmmm.. Tips att nuförtiden kan i många fall AI användas som analyserings verktyg av video, mycket snabbare om man bara vill ha en summering.
Neosus Postat Tisdag kl 10:35 Trådstartare Postat Tisdag kl 10:35 Du vill blanda in AI i allt märker jag! 😂 Jag tolkar det som att du tycker videoklippet och Lu Diaz är dålig? Det får man tycka!
slejnard Postat Tisdag kl 10:45 Postat Tisdag kl 10:45 Precis! Blanda inte in AI i allt. Det här är för oss som fortfarande vill göra mixen själva.
Neosus Postat Tisdag kl 10:49 Trådstartare Postat Tisdag kl 10:49 Kan inte folk tänka själv nu för tiden? Lära sig hantverket? Varför ska man låta en maskin göra allt? Behövs ett forum som detta överhuvudtaget om man vänder sig till AI istället? SÅ tråkigt! 1
slejnard Postat Tisdag kl 20:28 Postat Tisdag kl 20:28 Medhåll neosus! Bara vi själva kan stoppa den utvecklingen. Livet ska inte vara tråkigt. AI är inte bra. Bättre att vi tänker själva och fortsätter vara kreativa!
slejnard Postat Tisdag kl 21:02 Postat Tisdag kl 21:02 Jag ska inte besudla den här tråden mer med AI-snack. Kan vi inte starta en tråd i ”offtopic” med dess för och nackdelar? 1
Neosus Postat Tisdag kl 21:15 Trådstartare Postat Tisdag kl 21:15 42 minuter sedan sa Discipuli: Negativa sunes här 😂 Ja! Använd din egen hjärna för tusiken... 😂 1
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.