joel heirås Postat 13 maj Postat 13 maj (redigerat) Vore grymt om ni ville ge feedback på låtarna. Egna kompositioner Live i studio med mig på sång och 5 andra musiker Those simple words Välkända fakta Redigerat 13 maj av joel heirås 1
Håkan Ström Postat 13 maj Postat 13 maj Låter kanon om du frågar mig som lyssnare. Jazz är inte min musik, mest för att jag inte kan spela så bra så jag kan spela någon jazz 🫣. Skönt att lyssna på om man har en bra ljudanläggning / bra hörlurar. Helst live. Jag lyssnade genom Sienna systemet och det lät klockrent. Tycke och smak om man vill ha det lite mer ljus ton på pianot eller mer bas klipp eller mer definition. Men jag tyckte det lät behagligt och hade ett varmt ljud totalt sett. Som sagt jazz inte min musik, men jag gillade låtarna. Länkarna funkade inte som du hade tänkt tror jag. Men jag hittade låtarna i din playlist ändå.
Pär Nord Postat 22 maj Postat 22 maj On 2025-05-13 at 16:15 sa joel heirås: Vore grymt om ni ville ge feedback på låtarna. Egna kompositioner Live i studio med mig på sång och 5 andra musiker Those simple words Välkända fakta Tidlös musik, alltid modern
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.