frithiof Postat 26 mars Postat 26 mars Ljudmässigt har jag överlag inget att säga. Men ibland känner jag att sången kanske inte är i takt med musiken. Vid 0.47-0.48 tycker jag det låter lite märkligt.
Håkan Ström Postat 26 mars Postat 26 mars Har inte hört originalet, men behöver jag det? Detta var headbobbing. Gillade det väldigt mycket. Kommer du lägga ut färdig produkt för streaming? Jag vill ha den här i min spel lista.
jakob bille Postat 27 mars Trådstartare Postat 27 mars On 2025-03-26 at 22:46 sa Håkan Ström: Har inte hört originalet, men behöver jag det? Detta var headbobbing. Gillade det väldigt mycket. Kommer du lägga ut färdig produkt för streaming? Jag vill ha den här i min spel lista. Expandera Kul att höra! yes den är ute på soundcloud via länken!
Flizzaff Postat 27 mars Postat 27 mars Det låter bra men jag gillar inte det iskalla ljudet. 4 av 5 i betyget.
Håkan Ström Postat 27 mars Postat 27 mars On 2025-03-27 at 08:02 sa jakob bille: Kul att höra! yes den är ute på soundcloud via länken! Expandera Jag tänkte närmast på Spotify o Apple Music. Den typen streaming.
jakob bille Postat 4 april Trådstartare Postat 4 april On 2025-03-27 at 14:02 sa Håkan Ström: Jag tänkte närmast på Spotify o Apple Music. Den typen streaming. Expandera Jahaa, nee tyvärr är det inte en official remix, så den finns bara på soundcloud
Håkan Ström Postat 5 april Postat 5 april On 2025-04-04 at 19:11 sa jakob bille: Jahaa, nee tyvärr är det inte en official remix, så den finns bara på soundcloud Expandera Ok. Den kunde kanske göras officiell? oavsett, bra grejer.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.