Fidden Postat 5 timmar sedan Postat 5 timmar sedan Helt sjukt egentligen att det blir en PT på ALLA sidor... Jag har gått tillbaka och kontrollerat i våra gamla trådar, det stämmer faktiskt!
Dark Of Light Postat 4 timmar sedan Postat 4 timmar sedan 55 minuter sedan sa Fidden: Helt sjukt egentligen att det blir en PT på ALLA sidor... Jag har gått tillbaka och kontrollerat i våra gamla trådar, det stämmer faktiskt! ALLA sidor!? De som så att säga ligger överst!?? Hur är det med de i mitten!??? Kan man få forskningsbidrag för dylik efterforskning? Kan du kolla med din AI? Hej?
Fidden Postat 4 timmar sedan Postat 4 timmar sedan 16 minuter sedan sa Dark Of Light: ALLA sidor!? De som så att säga ligger överst!?? Hur är det med de i mitten!??? Kan man få forskningsbidrag för dylik efterforskning? Kan du kolla med din AI? Hej? Jag frågade min AI Urban, han sa att det är ungefär 50/50.
Fidden Postat 3 timmar sedan Postat 3 timmar sedan Denna norrländska serie dök upp i flödet. Kanske ett projekt för en regnig dag?
Neosus Postat 3 timmar sedan Postat 3 timmar sedan Jag kollade på del 2 tidigare idag! Kul projekt om man tycker att det är kul!
Fidden Postat 2 timmar sedan Postat 2 timmar sedan Ja det är som du säger kul när det är kul, och det är ju kul att det är så.
Neosus Postat 2 timmar sedan Postat 2 timmar sedan Ja mycket! Kolla del 2 om du inte har gjort det. Matnyttigt avsnitt! Kul!
Fidden Postat 2 timmar sedan Postat 2 timmar sedan Det är planen, men kanske sparar det till imorgon. I kylen.
slejnard Postat 1 timme sedan Postat 1 timme sedan En bra dag. 👍 Vi har fått äta oss mätta och andats frisk luft. Ibland är de små tingen som gör mycket. En sväng till Coop tex. 2
CHAE Postat 26 minuter sedan Trådstartare Postat 26 minuter sedan 1 timme sedan sa slejnard: En bra dag. 👍 Vi har fått äta oss mätta och andats frisk luft. Ibland är de små tingen som gör mycket. […] Indeed very much so💚
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.