Glassy Posted September 26, 2022 Report Share Posted September 26, 2022 seek bromance remix by glassy.mp3 seek bromance remix by glassy 2.mp3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flizzaff Posted September 26, 2022 Report Share Posted September 26, 2022 Nu har jag inte tillgång till mina hörlurar och har fått lyssnat till mina spröda dåliga laptophögtalare. Jag hör ingen större skillnad på låtarna, men det förefaller mig att den andra låten är en smula renare. Har du olika mixning i låtarna? Jag återkommer nog då jag får tid att koppla in min studio och då lyssna till ett maffigare ljud i hörlurarna. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flizzaff Posted September 26, 2022 Report Share Posted September 26, 2022 Nu har jag rätt ljud. Jag hör ingen större skillnad på de två. ?? De två låter lika bra. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glassy Posted September 26, 2022 Author Report Share Posted September 26, 2022 42 minuter sedan sa Flizzaff: Nu har jag rätt ljud. Jag hör ingen större skillnad på de två. ?? De två låter lika bra. första har 1 takt trummor i början och andra har 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flizzaff Posted September 26, 2022 Report Share Posted September 26, 2022 Okej. Jag hörde att sången kom in lite senare på en version men det är hugget som stucket. Ingetdera stör. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glassy Posted September 26, 2022 Author Report Share Posted September 26, 2022 1 timme sedan sa Flizzaff: Okej. Jag hörde att sången kom in lite senare på en version men det är hugget som stucket. Ingetdera stör. ok så du menar det är lika bra vilket som Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flizzaff Posted September 26, 2022 Report Share Posted September 26, 2022 Ja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glassy Posted September 26, 2022 Author Report Share Posted September 26, 2022 2 minuter sedan sa Flizzaff: Ja. Ok tack föresten hur gammal är du Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flizzaff Posted September 26, 2022 Report Share Posted September 26, 2022 61 år. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glassy Posted September 27, 2022 Author Report Share Posted September 27, 2022 2 minuter sedan sa mixamannen: Jag är 93. aa verkligen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flizzaff Posted September 28, 2022 Report Share Posted September 28, 2022 Oj! Ska man tro på 93? Med tanke på mitt tidigare ordval så ifrågasätts det hur gammal jag är. Jag läste, förr, mycket 1800-tals litteratur och har säkerligen lite språklig miljöskada från den tiden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts