Jump to content
Annons

Nytt produktionsbolag söker fler filmintresserade/musikintresserade/konstintresserade!


Multikreativ

Recommended Posts

Hej alla kreativa!

Jag har lagt grunder till ett nytt kreativt produktionsbolag som hanterar film, musik, och konst.

Nu söker jag som är grundare fler likasinnade som skulle uppskatta ett sådant sammanhang och att få vara med och bygga upp företaget från grunden i en uppstart. Kontakter med flera nätverk som är till stor hjälp vid företagsutveckling finns och har jag redan ordnat. Även budget för uppstart finns.

Du är en kreativ person med högt i tak som tror på kreativ frihet och entreprenörskap. Utbildning är inget måste, men du söker ett team och är öppen för samarbeten över hela landet.

Jag själv har omfattande utbildningar inom det konstnärliga och har professionell erfarenhet av att arbeta med just film, musik, och konst kombinerat. Jag är bra på att leda kreativa processer framåt. Min musikaliska stil är elektronisk.

Tillsammans i ett team delar vi kreativitet och skapar en egen plats där vi förverkligar varandras filmiska, musikaliska, och konstnärliga verk från idéer till färdiga produkter.

Svara gärna med ett pm/direktmeddelande till mig här på Studio forum, så kan vi diskutera detta.

Önskar en fortsatt bra dag och ser fram emot att läsa alla trevliga svar!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 5 veckor senare...
Annons

Hej!

Ämnet är fortfarande igång. Skicka gärna ett direktmeddelande vid intresse och frågor, så hör jag av mig. Jag är öppen för samarbeten över hela landet.

Se även mina andra inlägg angående elektroniskt band. Fler är välkomna att vara med.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Hej,

Detta låter väldigt intressant! Letar du fortfarande efter samarbetspartners?

Jag är både film och musikintresserad och har länge haft egna idéer om filmproduktion och musikproduktion.

PM mig gärna så berättar jag mer om mig själv och mina ambitioner.

Mvh, Mikael

Link to comment
Dela på andra sajter

10 timmar sedan sa Draco Nex:

Hej,

Detta låter väldigt intressant! Letar du fortfarande efter samarbetspartners?

Jag är både film och musikintresserad och har länge haft egna idéer om filmproduktion och musikproduktion.

PM mig gärna så berättar jag mer om mig själv och mina ambitioner.

Mvh, Mikael

Tack. Svar finns nu i din inkorg.

Ämnet är fortfarande aktuellt och öppet.

Link to comment
Dela på andra sajter

stecar (oregistrerad)
On 5/19/2022 at 10:13 AM, Multikreativ said:

Hej alla kreativa!

Jag har lagt grunder till ett nytt kreativt produktionsbolag som hanterar film, musik, och konst.

Nu söker jag som är grundare fler likasinnade som skulle uppskatta ett sådant sammanhang och att få vara med och bygga upp företaget från grunden i en uppstart. Kontakter med flera nätverk som är till stor hjälp vid företagsutveckling finns och har jag redan ordnat. Även budget för uppstart finns.

Du är en kreativ person med högt i tak som tror på kreativ frihet och entreprenörskap. Utbildning är inget måste, men du söker ett team och är öppen för samarbeten över hela landet.

Jag själv har omfattande utbildningar inom det konstnärliga och har professionell erfarenhet av att arbeta med just film, musik, och konst kombinerat. Jag är bra på att leda kreativa processer framåt. Min musikaliska stil är elektronisk.

Tillsammans i ett team delar vi kreativitet och skapar en egen plats där vi förverkligar varandras filmiska, musikaliska, och konstnärliga verk från idéer till färdiga produkter.

Svara gärna med ett pm/direktmeddelande till mig här på Studio forum, så kan vi diskutera detta.

Önskar en fortsatt bra dag och ser fram emot att läsa alla trevliga svar!

 

Intressant !

Blev precis medlem i detta forum. Har under många år i huvudsak fokuserat på mixning/mastring men är väldigt intresserad av konceptet. Har också kontakt med ett antal yngre producenter som jag tror gärna skulle vilja bidra till ett sådant här initiativ.

Mvh /Stefan

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Hedstroem (oregistrerad)

Om det fortfarande är aktuellt så tar jag gärna en lunch eller dylikt, men skicka först ett mess!

 

/Vänligen Daniel

Link to comment
Dela på andra sajter

stecar (oregistrerad)

Hej Daniel ! Sorry för lite sent svar, men har varit på semester och kollar inte mail lika ofta då.

Ja, fortfarande intressant. Vill du köra teams möte eller liknande?

Mvh /Stefan

 

Link to comment
Dela på andra sajter

35 minuter sedan sa stecar:

Hej Daniel ! Sorry för lite sent svar, men har varit på semester och kollar inte mail lika ofta då.

Ja, fortfarande intressant. Vill du köra teams möte eller liknande?

Mvh /Stefan

 

Hej Stefan,

Kommentaren från Daniel här ovanför var menad till mig som är grundare och har skapat denna tråd i forumet. Daniel har kontaktat mig med ett PM, och jag är på väg att svara till Daniel.

Vill du, Stefan, också berätta mer om dig själv och diskutera de samarbeten jag erbjuder här i mina inlägg är du också välkommen att skicka ett PM till mig som är grundare och har skapat tråden.

Hoppas detta förtydligar. Tack på förhand.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...