Jump to content
Annons

Recommended Posts

Posted

Någon här som äger ett Motu Traveler med en Windowsbaserad Notebook och är nöjd?

Måste skaffa ett nytt ljudkort med främst många ingångar till min notebook och har tittat lite på Motu traveler. Är perfekt i funktionalitet och storlek,

men har läst om Motu och problem på PC/Windowsdatorer... (kommer aldrig använda någon Mac)

Kommer oxå byta notebook ofta pga att jag kontinuerligt får nya via mitt arbete (främst Dell notebooks), så kompatibiliteten måste vara rätt bra. Räcker inte med att testa den mot min notebook jag har just nu allså.

Överlag verkar motu och PC/Windows datorer/notebooks inte vara världens bästa lösning, eller är det mest udda skräckexempel man hittar på nätet när man läser om motu's produkter på Windows/PC system?

Är det annars någon som testat nåt bra cardbus/pcmcia baserat FW kort för anslutning mot externt ljudkort, så man kanske kan lösa eventuella kompatibilitetsproblem den vägen?

Tacksam för alla svar!

/Dnomix.

• 3 months later...
Annons
Posted

bumpar upp denna tråd för jag själv är påväg att köpa ett Traveler.

Någon som använder kortet och kan skriva några rader om det så skulle jag vara tacksam 😕

Jag kör på en G5:a så ifall du är en macägare så är det ju ännu bättre 😉

/Micke