martinm Postat 17 augusti 2020 Postat 17 augusti 2020 (redigerat) Har gjort en alternativ skandinavienturné med mitt metalprojekt. Alla lÄtar Àr inspelade pÄ svenska, danska och norska + ett bonusspÄr pÄ tyska. https://songwhip.com/herr-hundhufvud-metal-orchestra/scandinavia-tour-2020  Redigerat 17 augusti 2020 av martinm
Erik dP Postat 17 augusti 2020 Postat 17 augusti 2020 Hejsan. MÄnga olika plattformar, men det gÄr inte att lyssna mer Àn ca 30 sekunder per lÄt pÄ de jag testade om jag inte loggar in (och förmodligen mÄste betala). Komplettera gÀrna med tex Soundcloud och Youtube.
martinm Postat 17 augusti 2020 TrĂ„dstartare Postat 17 augusti 2020 11 minuter sedan sa Erik dP: Hejsan. MĂ„nga olika plattformar, men det gĂ„r inte att lyssna mer Ă€n ca 30 sekunder per lĂ„t pĂ„ de jag testade om jag inte loggar in (och förmodligen mĂ„ste betala). Komplettera gĂ€rna med tex Soundcloud och Youtube. Soundcloud Youtube đ
Erik dP Postat 17 augusti 2020 Postat 17 augusti 2020 Lyssnade pÄ de tre första lÄtarna pÄ Youtube. HÄrt gitarrkomp med svensk lyrik. Det lÄter bra. Antagligen kommer detta inte spelas pÄ radio dÄ denna typ av musik sÀllan spelas. Gissar att det Àr livescenen detta hör hemma.
martinm Postat 17 augusti 2020 TrĂ„dstartare Postat 17 augusti 2020 @Erik dP tack för att du lyssnade. TyvĂ€rr kommer det nog inte att nĂ„ nĂ„gon livescen. Inspelat i mitt musikrum / hemmastudio och nĂ„r nog inte sĂ„ lĂ„ngt utanför den đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.