Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Jag heter ontkött och gillar ond hÄrd Techno (hardsignal.com & dj-amok.net) mina idoler som hÀnger pÄ vÀggen Àr Atom Heart & Aphex Twin.

+++Jag letar efter en liten lokal (grannarna Àr trötta, hehe) och likasinnade musik freaks. Hör gÀrna av er till mig,

Detta forum verkar grymt! 😛

Redigerat av ontkött
Annons
Postat

VĂ€lkommen hit, ontkött! Är rĂ€dd att mina högtalare kommer att spricka bara av att chatta med dig hĂ€r, att döma av din introduktion. Have fun! 😛

Postat

vÀrre Àr det med soss-missbrukare....

Postat

Tjenare!!! 😛

Men du fÄr vÀl se till sÄ att du kommer ut med musiken sÄ du slipper harva hos soc...

Postat

För att verkligen undertrycka hur högt du spelar din musik:

FÖR ATT ALLA SKA HÖRA ATT MAN SPELAR HÅRD TECHNO MED FET ATTITYD PÅ NIVÅ 12+ I BAKGRUNDEN, SKRIVER MAN MED STORA BOKSTÄVER...attans frĂ€nt..

VÀlkommen OntKött... skulle vara najs att höra lite extremmusik...

/D

Postat

trevligt medf nĂ„gra som spelar hĂ„rd techno och lyssnar pĂ„ aphex 🙂

Àr det monotechno dÄ du lirar, alå hardcell kanske?

Postat

racso> jag kör inte sÄ monotont, gillar nÀr det hÀnder saker ...

skall lÀgga ut lite grejjer sÄ snart jag har möjlighet. (har ingen egen nÀt anslutning, fattig som man Àr haha)

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.