Jump to content
Annons

EDM-duo


Boorly

Recommended Posts

Tjenare, 

Singel och sökande. Ensam producent som letar ett seriöst sammarbete/arbetspartner.
18 år och bor för tillfället i Västerås. Producerat housemusik sedan 2013 och känner idag att jag är redo för att ta över världen 😄 Skulle vara skitkul att göra resan med någon som brinner för detta lika mycket som mig. Tror på att man behöver mer en 1 perspektiv för att få fram en hit, såvida man inte är Tim Bergling förstås. Är du intresserad så hör av dig! 🙂 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...
Annons

Jag har många potentiella hitlåtar på G. Sökes dock sångare, men öppen för producentsammarbete också. Vore intressant att se hur vi funkar ihop. PMa mig din discord, eller något annat sätt att kontaktas, så kan vi väl kolla in varandras grejer via teamviewer eller något sånt först, privat (Vill inte lägga ut något halvfärdigt här på forumet pga e.v copycats), sen så bestämmer vi oss om vi vill jobba ihop eller ej. Låter bra?  Använder du FL Studio förresten? 

Redigerat av arkade
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...